نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

لاینزگیت به دنبال ساخت فیلم پیش درآمد Hunger Games است

در پی تایید رمان پیش درآمد از مجموعه Hunger Games، کمپانی لاینزگیت نیز از تصمیم خود برای ساخت فیلمی براساس آن خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رمان پیش درآمد Hunger Games (هانگر گیمز) توسط نویسنده و خالق مجموعه تایید شده که از هم‌اکنون لاینزگیت تلاش برای ساخت فیلمی براساس آن را آغاز کرده است. سوزان کالینز، نویسنده رمان‌های سه‌گانه هانگر گیمز، اخیرا اعلام کرده که او در حال کار روی رمان جدید این مجموعه که در واقع رمان پیش درآمد آن محسوب می‌شود، است و این رمان بدون نام قرار است در ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) منتشر شود. کمپانی Scholastic وظیفه انتشار این رمان را بر عهده دارد که اتفاقات رمان جدید Hunger Games قرار است ۶۴ سال پیش از اتفاقات رمان‌های اصلی جریان داشته باشد که تمرکز آن روی دهمین دوره از مسابقات هانگر گیمز و گروهی که تلاش می‌کنند از آن زنده خارج شوند، خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این رمان در دسترس نیست، اما جو دریک، رئیس بخش فیلم لاینگزیت از علاقه این کمپانی برای دریافت حق ساخت و تولید فیلمی براساس رمان پیش درآمد Hunger Games خبر داده است. او در بیانیه منتشر شده لاینگزیت گفت:

از آنجایی که افتخار می‌کنیم که خانه فیلم‌های مجموعه هانگر گیمز هستیم، ما بی‌صبرانه در انتظار انتشار کتاب بعدی سوزان خواهیم بود. ما در طول فرآیند نوشتن کتاب با او ارتباط برقرار کرده‌ایم و منتظر ادامه همکاری با او در فیلم این کتاب هستیم.

The Hunger Games

به نظر می‌رسد که لاینزگیت گفتگو و مذاکرات برای ساخت فیلمی براساس رمان پیش درآمد Hunger Games را پیش از اعلام رسمی رمان آن، آغاز کرده که قابل انتظار است حق ساخت آن را نیز به‌دست بیاورد. این کمپانی پیش از این وظیفه ساخت فیلم براساس این مجموعه و مجموعه Twilight (گرگ‌ومیش) را در کارنامه خود داشته که موفقیت زیادی را نیز در گیشه داشته‌اند. اولین فیلم The Hunger Games با بازی جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۲ اکران شد و در مجموع ۴ فیلم براساس ۳ رمان آن تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته است که این چهار فیلم در مجموع نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور و ناتالی دورمر، دیگر بازیگرانی بودند که در مجموعه فیلم The Hunger Games شاهد نقش آفرینی آن‌ها بودیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده