نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

زمان شروع تولید فیلم جدید ریدیک اعلام شد

پس از سال‌ها انتظار، فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم‌های ریدیک با نام Riddick: Furya به‌زودی آغاز می‌شود.

پس از تقریبا یک دهه انتظار به‌زودی شاهد ساخت فیلم جدیدی از مجموعه ریدیک با نام Riddick: Furya خواهیم بود. ساخت این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۳ تأیید شد و حالا باخبر شده‌ایم که فیلم‌برداری این فیلم در تاریخ ۵ شهریور (۲۶ اوت) آغاز خواهد شد. دیوید تویی، نویسنده و کارگردان فیلم Pitch Black، فیلم The Chronicles of Riddick و فیلم Riddick برای کارگردانی این دنباله بازمی‌گردد.

مجموعه ریدیک کار خود را با فیلم Pitch Black در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۰۴ دنباله آن با نام The Chronicles of Riddick ساخته شد. فیلم Pitch Black با بودجه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد و توانست بیشتر از ۵۳ میلیون دلار در گیشه بفروشد، اما فیلم The Chronicles of Riddick با هزینه ۱۰۵ میلیون دلاری تولید شد و نتوانست بیشتر از ۱۱۵ میلیون دلار فروش داشته باشد و نهایتا در گیشه شکست خورد.

باتوجه‌به عملکرد ضعیف The Chronicles of Riddick، این تصور وجود داشت که مجموعه ریدیک به پایان راه خود رسیده است؛ تا اینکه وین دیزل، بازیگر نقش اصلی و تهیه‌کننده آن حقوق این مجموعه را بی‌سروصدا خریداری کرد. سپس در سال ۲۰۱۳ قسمت جدیدی از این مجموعه با نام Riddick ساخته شد و عملکرد خوبی داشت.

وین دیزل و دیوید تویی در سال ۲۰۱۴ اعلام کردند که در حال ساخت دنباله‌ای برای این فیلم هستند. در فیلم Riddick: Furya ریدیک بالاخره به زادگاهش بازمی‌گردد، جایی که او به سختی آن را به یاد می‌آورد. ریدیک در آن‌جا با دیگر فیورین‌هایی روبه‌رو می‌شود که برای بقا دربرابر هیولایی جدید مبارزه می‌کنند و برخی از آن‌ها شباهت‌های زیادی به ریدیک دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده