// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷

فیلمبرداری فیلم ترون 3 با بازی جرد لتو با انتشار چند تصویر به پایان رسید

کارگردان فیلم Tron Ares با انتشار چند تصویر از به پایان رسیدن فیلم‌برداری این فیلم خبر داده است.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ کارگردان فیلم Tron 3 با انتشار تصاویری از پشت صحنه اعلام کرد این فیلم پس از گذراندن ۶ هفته، اکنون به پایان مراحل فیلم‌برداری رسیده است. یواخیم رانینگ کارگردان فیلم Tron Ares در پیام خود از تمام تیم تولید تشکر کرد و باور دارد به‌لطف گروه خستگی‌ناپذیر این فیلم، محدودیت‌های فیلم‌سازی را جابه‌جا کرده‌اند. با اینکه فیلم قرار نیست تا سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما رانینگ گفت بی‌صبرانه منتظر نمایش آن در سینماها است. در ادامه می‌توانید تصاویر پشت‌صحنه ترون 3 را مشاهده کنید که جرد لتو هم در یکی از آن‌ها حضور دارد:

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، جودی ترنر اسمیت، جیلین اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron: Ares حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

استیون لیزبرگر کارگردان اولین فیلم ترون به‌طور کامل در این قسمت مشارکت‌ ندارد، اما او راهنمایی‌ها و توصیه‌های خود را به تیم سازنده ارائه می‌کند. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron: Ares را بر عهده داشته است. تمرکز داستان فیلم ترون ۳ قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم.

فیلم Tron: Ares قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) اکران شود. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده