نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

همکاری دیزنی با نویسنده فیلم Crazy Rich Asians برای ساخت یک انیمیشن سینمایی

کمپانی والت دیزنی در حال همکاری با نویسنده فیلم Crazy Rich Asians برای ساخت یک انیمیشن سینمایی بدون عنوان است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی به دنبال ساخت یک انیمیشن سینمایی جدید است و به‌تازگی یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه آن استخدام کرده است. پس از موفقیت بسیار قابل توجه فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) در تابستان امسال، ادل لین، نویسنده فیلمنامه این فیلم به یکی از نویسندگان محبوب کمپانی‌های هالیوودی تبدیل شده است و علاوه بر بازگشت برای نوشتن فیلمنامه فیلم Crazy Rich Asians 2 (آسیایی‌های خرپول ۲)، او قرار است در پروژه‌های دیگری نیز حضور داشته باشد. حال دیزنی ادل لین را برای نوشتن فیلمنامه یک انیمیشن جدید و بدون عنوان استخدام کرده است.

Adele Lim

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، پل بریگز که سابقه حضور در تیم داستان‌نویسی و انیماتوری انیمیشن Frozen (فروزن) و انیمیشن Big Hero 6 (بیگ هیرو ۶) را دارد، به‌همراه دین ولینز با سابقه حضور در تیم داستان‌نویسی و انیماتوری انیمیشن Zootopia (زوتوپیا)، وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی جدید را بر عهده خواهند داشت که اولین تجربه کارگردانی یک انیمیشن بلند سینمایی توسط این دو هنرمند با سابقه استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی است. با این حال، اطلاعاتی از داستان این انیمیشن در دسترس نیست. علاوه بر این، داستان این انیمیشن دارای عناصر آسیایی خواهد بود و شخصیت اصلی آن ظاهرا قرار است یک زن باشد. 

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، این انیمیشن برای اکران و نمایش در سینماها در نظر گرفته شده است و در حال حاضر قرار نیست بخشی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های سینمایی سرویس استریم دیزنی باشد. در حال حاضر جستجو برای صداپیشه نقش اصلی این انیمیشن آغاز شده است. اسنات شورر، تهیه کننده انیمیشن Moana (موانا) نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت که این اثر نامزد دریافت جایزه اسکار شد و بیش از ۶۴۰ میلیون دلار نیز در سراسر جهان فروش کرد. با این حال، برخلاف انیمیشن Moana، انیمیشن جدید و بدون نام دیزنی قرار نیست دارای عناصر موزیکال باشد. بریگز و ولینز در انیمیشن‌های مختلفی از دیزنی همکاری داشته‌اند و حتی بریگز سابقه صداپیشگی و کارگردانی انیمیشن کوتاه را نیز داشته است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده