نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر انیمیشن سریالی The Magic School Bus Rides Again منتشر شد

شبکه نتفلیکس به تازگی تریلری را برای انیمیشن سریالی جدید خود یعنی اتوبوس جادویی مدرسه دوباره به راه می‌افتد (The Magic School Bus Rides Again) منتشر کرد.

اخیرا شبکه نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد پخش انیمیشن سریالی پرطرفدار سفر‌های علمی یا اتوبوس جادویی مدرسه (The Magic School Bus) را با نام اتوبوس جادویی مدرسه دوباره به راه می‌افتد (The Magic School Bus Rides Again) یا سفرهای علمی دوباره آغاز می‌شود را از سر بگیرد. به همین منظور به تازگی تریلری را از این انیمیشن منتشر کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست و تمامی خاطراتی که بینندگان انیمیشن علمی، کمدی و ماجراجویی The Magic School Bus با آن داشتند، تداعی خواهد شد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

در انیمیشن اتوبوس جادویی مدرسه دوباره به راه می‌افتد دانش آموزان مدرسه والکرویل قرار است دوباره برای یک سال تحصیلی عجیب دیگر بازگردند و اردوهایی داشته باشند که اصلا هیچ سنخیت و شباهتی با اردوهایی که ما در زمان کودکی می‌رفتیم ندارد اما امسال کمی با سال تحصیلی قبل متفاوت است و ما امسال یک خانم فریزل جدید (با صداپردازی کیت مک‌کینون) خواهیم داشت. خانم فریزل جدید خواهر کوچکتر پروفسور فریزل معروف و محبوب (با صداپردازی لی‌لی تاملین) است که امسال معلم این کلاس درس و راننده اتوبوس جادویی آنها خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید، خانم فریزل جدید تفاوت چندانی با خواهر بزرگتر خود ندارد و او هم به روش‌های خود، بامزگی و علاقه شدیدش به یادگیری علم را نشان خواهد داد. سفر‌هایی که امسال برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده، حیرت‌انگیزتر و بهتر از هر وقت دیگر است. آنها قرار است رفتن به درون ابرها، سفر به سرتاسر فضای اینترنت، سوار شدن بر روی قاره‌ها و اقلیم‌ها و حتی نفوذ به اعماق مختلف خورشید را تجربه کنند. البته لازم به ذکر است که این بچه‌هایی که ما آنها را می‌شناسیم و دوستشان داریم قرار است تجربه کردن، اشتباه کردن، کثیف شدن و تحقیقات علمی خود را در همین قرن ۲۱ انجام دهند.

همانطور که در تریلر هم مشاهده می‌کنید، نه تنها این تصاویر هستند که همان سبک کلاسیک و قدیمی خود را دارند بلکه موسیقی هم که بر روی آن قرار داده شده تقریبا همان سبک قبلی را دارد و این بار توسط لین-منیول میراندا ساخته و تنظیم شده و خودش هم وظیفه خوانندگی آن را برعهده داشته است.

انیمیشن The Magic School Bus Rides Again برای شروع پخش در سرویس استریم در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده