نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

دروید R2-D2 در یک حراجی فروخته شد

طبق گزارش سایت اینترتینمنت ویکلی، دروید محبوب مجموعه‌‌ی جنگ ستارگان در یک حراجی فروخته شد.

دروید محبوب و دوست‌داشتنی مجموعه‌های ابتدایی و دو قسمت پیش‌درآمد Star Wars (جنگ ستارگان)، در یک حراجی به قیمت بسیار بالایی به فروش رفت. طبق گزارش سایت اینترتینمنت ویکلی، این ربات قدیمی مجموعه‌ی جنگ ستارگان در حراجی برگزار شده در ایالت کالیفرنیا، به قیمت ۲.۷۶ میلیون دلار فروخته شد.   

دروید R2-D2 از آلومینیوم، استیل و فایبرگلاس ساخته شده و اندازه‌ی آن ۵۰ در ۷۵ در ۱۰۹ سانتی‌متر بوده است. قطعات به‌کار رفته در آن از مواد مصرفی مورد استفاده در چهار فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان جمع‌آوری شده است؛ فیلم‌های The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه متقابل می‌زند)، Return of the Jedi (بازگشت جدای)، The Phantom Menace (تهدید شبح) و Attack of the Clones (حمله‌ی کلون‌ها). طبق این گزارش در ابتدا قیمتی بین ۱ تا ۲ میلیون دلار برای فروش این دروید پیش‌بینی شده بود، ولی در طی مراسم عدد پیش‌بینی‌شده افزایش یافته و در نهایت، دروید به قیمت ۲.۷۶ میلیون دلار فروخته شده است. البته هویت فرد خریدار مشخص نیست.

R2-D2-II

در دیگر خبرهای دنیای جنگ ستارگان، به تازگی متوجه شدیم که دو کارگردان فیلم مستقل Han Solo (هان سولو) از این پروژه برکنار و در واقع اخراج شده‌اند و در مقاله‌ای مفصل به جنجال پیش‌آمده در این رابطه پرداختیم. کارگردانی این فیلم به ران هاوارد سپرده شده است که در کارنامه‌ی او سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی چون Apollo 13 (آپولو 13)، Cinderella Man (مرد سیندرلایی)، A Beautiful Mind (ذهن زیبا)، Angels & Demons (فرشتگان و شیاطین)، Cowboys & Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان) و In the Heart of the Sea (در دل دریا) به چشم می‌خورد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذرماه ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است؛ فیلم مستقل Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خردادماه ۱۳۹۷) در نظر گرفته شده است و فیلم Star Wars: Episode IX هم قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خردادماه ۱۳۹۸) به روی پرده برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده