نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال معرفی فیلم فرعی بعدی جنگ ستارگان در تابستان امسال

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، اعلام کرد که ممکن است فیلم فرعی بعدی و جدید جنگ ستارگان (Star Wars) در تابستان امسال معرفی شود.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، اولین فیلم فرعی و مستقل دنیای جنگ ستارگان بود که در دسامبر ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و در حال حاضر نسخه خانگی آن نیز منتشر شده است. فیلم Han Solo (هان سولو)، دومین فیلم فرعی و مستقل جنگ ستارگان است که در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد. در ماه‌های گذشته، گمانه زنی‌های متعددی از سومین فیلم فرعی و مستقل دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. حال کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، از احتمال معرفی این فیلم در تابستان امسال خبر داده است. در حاشیه مراسم و جشن جنگ ستارگان امسال، او به MTV گفت که در حال حاضر نمی‌خواهد یک جدول زمانی مشخص برای معرفی این فیلم اعلام کند، اما به معرفی این فیلم بسیار نزدیک هستیم. کندی گفت:

من امیدوار هستم که در تابستان امسال این فیلم تایید و معرفی شود. من هرگز نمی‌خواهم پیش از رسمی شدن این پروژه که مراحل اولیه توسعه خود را پشت سر می‌گذارد،‌ صحبت و اظهار نظر کنم و در مورد معرفی آن یک پیش بینی ارائه بدهم، به دلیل آن که این پروژه بسیار برای ما اهمیت دارد. بنابراین، اکنون در حال صحبت و گفتگو با اشخاصی هستیم که قرار است در این پروژه با آن‌ها همکاری کنیم.

با این حال،‌ اطلاعات بیشتری از این فیلم فرعی و مستقل موجود نیست و مشخص نیست که روی کدام شخصیت یا داستان تمرکز خواهد داشت. پیش از این لوکاس فیلم فاش کرده بود که در سال ۲۰۱۵ در آستانه توافق با جاش ترانک، کارگردان فیلم موفق تاریخچه (Chronicle) و فیلم شکست خورده چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four)، برای کارگردانی فیلمی براساس شخصیت بوبا فت (Boba Fett) بوده است. لوکاس فیلم حتی تیزری کوتاه از این فیلم در مراسم و جشن جنگ ستارگان در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده بود. با این حال، ترانک این پروژه را پس از عدم توافق با کمپانی ترک کرد و در حال حاضر خبر جدیدی از سرنوشت این پروژه منتشر نشده است.

Boba Fett Solo Film Star Wars

کندی پیش از این در مصاحبه با فندنگو گفته بود که ممکن است پس از انتشار فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در سال ۲۰۱۹، فیلم‌های اصلی و اپیزودی بیشتری از مجموعه جنگ ستارگان که تمرکز آن‌ها روی خانواده اسکای‌واکر است، ساخته و منتشر شود. حال کندی توضیحاتی بیشتری به MTV داده است. او گفت که در حال حاضر داستان جنگ ستارگان در قسمت نهم به پایان خواهد رسید. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. کندی گفت:

جای هیچ شکی وجود ندارد که ما این سه قسمت را به شکل یک سه گانه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در ساختار آن نبردها و اتفاقات متعددی وجود دارد و واضح است که داستان مجموعه اصلی طبق برنامه در قسمت نهم به پایان خواهد رسید.

جمعه هفته گذشته، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرد. این کمپانی همچنین اولین پوستر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده استفیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده