نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴

بازیگر Gone Girl به فیلم Now You See Me 3 اضافه شد

رزمند پایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار قرار است پس از توافق با لاینزگیت در فیلم Now You See Me 3 به ایفای نقش بپردازد.

اردیبهشت ۹۹ بود که مشخص شد لاینزگیت در حال ساخت فیلم Now You See Me 3 است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به قسمت سوم فیلم Now You See Me اضافه شده‌ است. لاینزگیت به‌تازگی رزمند پایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای فیلم Gone Girl را برای حضور در فیلم Now You See Me 3 استخدام کرده است. پایک اخیرا در فیلم Saltburn حضور داشته است و از کارهای آینده او می‌توان به فیلم Hallow Road و فیلم In the Grey اشاره کرد.

جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو و مورگان فریمن قرار است برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Now You See Me 3 حضور داشته باشند و علاوه‌بر رزمند پایک، آریانا گرینبلات، جاستین اسمیت و دومینیک سسا سه بازیگر جدید دیگری هستند که قرار است در این فیلم کمدی اکشن به ایفای نقش بپردازند که نقش هیچ یک از این بازیگران جدید تاکنون مشخص و اعلام نشده است.

شخصیت های فیلم Now You See Me در حال حل یک پازل

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland،‌ فیلم Zombieland: Double Tap، فیلم Venom، فیلم Thirty Minutes or Less، فیلم Gangster Squad و فیلم Uncharted وظیفه کارگردانی فیلم Now You See Me 3 را بر عهده خواهد داشت. اریک وارن سینگر، سث گراهام اسمیت و مایکل لسلی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اکنون مرا می‌بینی 3 را بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از اتفاقات و داستان این فیلم در دسترس نیست.

در قسمت جدید فیلم اکنون مرا می‌بینی شاهد بازگشت و اتحاد دوباره شخصیت‌های قدیمی و دو قسمت قبلی و همچنین حضور و معرفی بازیکنان جدید به‌عنوان Four Horseman خواهیم بود و تمرکز فیلم Now You See Me 3 قرار است روی معرفی نسل جدید شعبده‌بازها باشد. انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم Now You See Me در طول سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین برود، اما اکنون زمانی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده