// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه‌های عجیب ددپول در تصاویر فیلم Deadpool and Wolverine

تصاویر هنری جدیدی از فیلم ددپول و ولورین منتشر شده است که نسخه‌های عجیب و غریب ددپول را نشان می‌دهد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول به‌تازگی تصاویر هنری جدیدی را به اشتراک گذاشته است که چهار نسخه عجیب ددپول شامل نسخه Dogpool، نسخه Headpool، نسخه Babypool و نسخه Kidpool را نشان می‌دهند. همچنین چهار تصوير هنری جدید از فیلم ددپول و ولورین، جزئیات لباس این دو ابرقهرمان محبوب را به نمایش می‌گذارند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مارول چهار پوستر رسمی جذاب هم برای فیلم Deadpool and Wolverine منتشر کرد که ژست‌های متفاوت ددپول و ولورین زیبایی این پوسترها را دو چندان کرده است:

رسانه امپایر هم در جدیدترین شماره مجله خود به‌سراغ فیلم ددپول و ولورین رفت و آن را به‌عنوان کاور اصلی انتخاب کرد. علاوه‌براین دو تصوير رسمی از این فیلم هم منتشر کرده است که تصویر اول ولورین را در جایی شبیه به جنگل نشان می‌دهد و احتمالا طبق تریلرها، آماده حمله به ددپول است. در تصوير دوم می‌بینیم که ولورین با عصبانیت به صحبت‌های ددپول خونسرد گوش می‌دهد:

امپایر با سازندگان فیلم ددپول و ولورین گفت‌وگویی داشته است. رایان رینولدز این فیلم را «ددپولی‌ترین فیلم تاریخ مجموعه» عنوان کرد و هیو جکمن هم گفت که این فیلم جنبه‌های جدیدی از شخصیت‌ ولورین را نشان می‌دهد که تاکنون دیده نشده است. او در ادامه اشاره کرد به تن کردن لباس زرد ولورین در فیلم ددپول ۳ به‌شدت احساس خوبی برایش داشت؛ تا حدی که او از خود می‌پرسد چرا زودتر این لباس را در یک فیلم لایواکشن ولورین بر تن نکرده است.

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را برعهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلم‌نامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی برعهده داشتند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ (۲۶ جولای ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده