نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

داگ جونز به جمع بازیگران سریال Star Trek: Discovery پیوست

شبکه CBS از اضافه شدن داگ جونز به جمع بازیگران سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) خبر داد.

شبکه CBC با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که داگ جونز، بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون، به جمع بازیگران سریال Star Trek: Discovery اضافه شده است. جونز بیشتر برای بازی در نقش موجودات و هیولاهای فیلم‌های گیرمو دل تورو شناخته شده است که از جمله آن می‌توان به نقش ایب ساپین در فیلم هل بوی (Hellboy) و پیل من و فان در فیلم هزارتوی پن (Pan's Labyrinth) اشاره کرد. جونز همچنین نقش شخصیت سیلور سورفر را در فیلم چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای (Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer) نیز بر عهده داشته است. 

جدیدترین فیلم جونز به نام The Bye Bye Man نیز قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ به روی پرده برود و او نقش شخصیت بای بای من را در این فیلم بازی کرده است. او همچنین در نقش جیک سیمونز / دث‌بولت در دو سریال کماندار (Arrow) و فلش (The Flash) نیز نقش آفرینی کرده است. همچنین CBS تایید کرده است که جونز قرار است نقش ستوان سارو را در سریال Star Trek: Discovery بازی کند که به عنوان افسر علوم استارفلیت وظیفه دارد که نژادهای بیگانه جدید در دنیای پیشتازان فضا (Star Trek) را کشف و بررسی کند. 

Doug Jones as Abe Sapien in Hellboy

علاوه بر جونز، آنتونی رپ دیگر بازیگری هست که به جمع بازیگران سریال Star Trek: Discovery اضافه شده است. او قرار است نقش ستوان استیمتز را در این سریال بازی کند. او یک متخصص قارچ شناسی است و مدیریت بخش علوم سفینه فضایی دیسکاوری را بر عهده دارد. شبکه CBS پیش از این حضور میشل یئو را در سریال Star Trek: Discovery تایید کرده بود. او قرار است نقش کاپیتان جورجیو را در این سریال بازی کند.

پخش سریال Star Trek: Discovery قرار است از ماه می ۲۰۱۷ از شبکه CBS آغاز شود. پیش از این قرار بود این سریال از ماه ژانویه پخش شود، اما چندی پیش، این شبکه پخش سریال Star Trek: Discovery را تا ماه می عقب انداخت. فصل اول این سریال قرار است ۱۳ قسمت باشد. اوایل ماه گذشته، شبکه CBS تایید کرد که برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود، اما در نقش تهیه‌کننده اجرایی همچنان حضور خواهد داشت. منابع نزدیک و قابل اعتماد می‌گویند که فولر به علت حضور در دو سریال دیگر که مسئولیت تولید و ساخت آن را بر عهده دارد، تصمیم گرفت که دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نباشد و از سمت خود کناره‌گیری کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده