نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود

برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود، اما در نقش تهیه‌کننده اجرایی همچنان حضور خواهد داشت.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، برایان فولر که مسئولیت ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال جدید پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) را بر عهده داشته است، از تیم تولید سریال جدا شده و دیگر در این سمت در سریال حضور ندارد. منابع نزدیک و قابل اعتماد می‌گویند که فولر به علت حضور در دو سریال دیگر که مسئولیت تولید و ساخت آن را بر عهده دارد، تصمیم گرفت که دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نباشد و از سمت خود کناره‌گیری کند. با این وجود فولر همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. شبکه CBS در بیانیه خود ضمن تایید این خبر، گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که سریال Star Trek: Discovery با پایه و اساس قوی خلق و ایجاد شده است که برایان فولر کمک زیادی به ما برای ایجاد آن کرده است و نقش بسیار مهمی در این پروژه داشته است. با توجه به پروژه‌های دیگری که برایان در اختیار دارد، او دیگر قادر نیست که به صورت روزانه بر روی سریال پیشتازان فضا (Star Trek) نظارت داشته باشد، اما او همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال باقی خواهند ماند و راهی را که برای شکل دادن و گسترش داستان سریال برای تمام فصل‌های آن شروع کرده است ادامه خواهد داد.

برایان دارای یک استعداد خلاقانه و درخشان است و همچنین او یک طرفدار پرشور دنیای Star Trek نیز است که کمک کرد تا ما دوره جدید و هیجان انگیزی برای سریال جدید این مجموعه ایجاد کنیم. همه ما متعهد هستیم که از داخل به چشم انداز و پتانسیل‌های آینده این مجموعه نگاه کنیم و همه ما مشتاقانه در انتظار پخش قسمت افتتاحیه سریال Star Trek: Discovery در ماه می ۲۰۱۷ هستیم.

bryan fuller in Star Trek: Discovery

ورایتی در ادامه تاکید می‌کند که CBS از همکاری با فولر بسیار راضی بوده است و مشکلی بین آن‌ها وجود نداشته است، اما این شبکه حاضر نبود که تولید و پخش سریال Star Trek: Discovery را عقب بیندازد تا با پروژه‌های دیگر فولر تداخلی نداشته باشد. فولر اکنون در حال کار بر روی سریال خدایان آمریکایی (American Gods) برای شبکه استارز است و انتظار می‌رود این سریال طی سال ۲۰۱۷ از این شبکه پخش شود. علاوه بر این، فولر بر روی بازسازی سریال داستان‌های شگفت‌انگیز (Amazing Stories) برای شبکه NBC نیز کار می‌کند که در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. فولر پیش از این به عنوان نویسنده در دو سریال Star Trek: Voyager  و Star Trek: Deep Space Nine حضور داشته است.

گرچن برگ و آرون هاربرتز به عنوان جانشینان فولر در سریال Star Trek: Discovery معرفی شدند، این دو به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال حضور دارند. فیلمبرداری سریال Star Trek: Discovery از ماه آینده و پخش آن از می ۲۰۱۷ از شبکه CBS آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود این سریال از ماه ژانویه پخش شود، اما چندی پیش، این شبکه پخش سریال Star Trek: Discovery را تا ماه می عقب انداخت. فصل اول این سریال قرار است ۱۳ قسمت باشد.

پیش از این در ماه آگوست تایید شد که یک زن نقش اصلی سریال Star Trek: Discovery را بر عهده خواهد داشت، با این حال، هنوز نام بازیگر آن و دیگر بازیگران حاضر در سریال اعلام نشده است، اما اعلام شده است که او یک ستوان با نام مستعار «شماره یک» است که کاملا برخلاف فیلم‌ها و سریال‌های گذشته این مجموعه است که تمرکز آن بر روی کاپیتان سفینه فضایی بوده است..


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده