// دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

برنامه‌ محتوای پس از عرضه Cyberpunk 2077 به‌زودی مشخص می‌شود

تا عرضه‌ی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 زمان زیادی باقی نمانده است و باتوجه‌به اطلاعات جدید، محتویات زیادی همانند اثر قبلی آن‌ها برای این بازی در نظر گرفته شده است.

پشتیبانی استودیوی CD Projekt RED از اثر قبلی خود یعنی بازی The Witcher 3 پس از عرضه مورد تحسین بسیاری از اهالی صنعت بازی قرار گرفت و این کار با عرضه‌ی موفق دو بسته الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine همراه بود. طبق گفته‌ی این استودیو بازی Cyberpunk 2077 نیز مسیر مشابه‌ی همانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد؛ هرچند هنوز به جزئيات آن اشاره نشده است، ولی به‌زودی برنامه آن مشخص خواهد شد.

در جلسه‌‌‎ای با سرمایه‌گذاران، آدام کیچیسکی، رئیس استودیوی CD Projekt RED در رابطه با برنامه‌های آینده‌ی بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرد. او با بیان اینکه بازی آن‌ها روشی مشابه به The Witcher 3 در زمینه‌ی بسته‌ی الحاقی و به‌روزرسانی‌های مختلف خواهند داشت، در ادامه گفت: «همه چیز به‌زودی مشخص خواهد شد.»

در ادامه‌ی صحبت‌های آقای کیچیسکی آمده است:

پس از عرضه بازی می‌توانید انتظار محتویاتی مشابه به The Witcher 3 یا حتی بیشتر را داشته باشید. در حال حاضر قادر به اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتری نیستیم، ولی به‌زودی همه چیز مشخص می‌شود. همان‌طور که به عرضه‌ی بازی نزدیک می‌شویم جزئیاتی از بسته‌های الحاقی و همچنین محتوای رایگان بازی رونمایی می‌شوند و همان‌طور که اشاره شد همه چیز به‌زودی مشخص می‌شود.

CD Projekt RED همچنین در حال کار روی حالت چند نفره‌ی بازی است، اما باتوجه‌به اطلاعات مختلف نباید انتظار عرضه‌ی آن را تا قبل سال ۲۰۲۱ را داشته باشیم و همینطور برای اطلاع از جزئیات مربوط آن باید زمان زیادی را صبر کنیم.

Cyberpunk 2077 پس از انتظار چندین ساله و همینطور تأخیر‌های متعدد در تاریخ ۱۹ نوامبر(۲۹ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر و در واخر سال جاری برای استیدیا عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌های نسل بعد بازی نیز در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. همچنین، CD Projekt RED اخیراً تأیید کرده است که بازی The Witcher 3 برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده