نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

احتمال کراس اور بین Marvel’s Avengers و بازی Spider-Man وجود ندارد

پس از تایید حضور اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers، بسیاری احتمال کراس اور بین آن و بازی Spider-Man را مطرح کردند که توسط تیم سازنده تکذیب شد.

سونی برای رقابت در نسل نهم به‌شدت در تلاش برای همکاری با استودیوهای ترد پارتی است و در همین راستا چندی پیش به‌صورت رسمی تایید شد که شخصیت اسپایدرمن (Spider-Man) به‌صورت انحصاری تنها برای پلتفرم این شرکت ژاپنی به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد؛ اقدامی که حواشی زیادی نیز بین طرفداران سونی و مایکروسافت ایجاد کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4، ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی Marvel’s Spider-Man بود که توانست موفقیت زیادی را برای تیم سازنده خود به ارمغان آورد. همه این اتفاقات دست‌به‌دست هم دادند تا شایعاتی مبنی‌بر احتمال کراس‌اور بین دنیای این دو بازی مطرح شود؛ شایعه‌ای که به سرعت توسط یکی از اعضای تیم تولید بازی Marvel’s Avengers تکذیب شد.

Marvel’s Avengers

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، بیل رزمن، مدیر بازی‌های مارول، ساعاتی پیش تاکید کرد که هرکدام از این دو اثر دنیای اختصاصی خود را دارند.

«درسته که هر دو در دنیای مارول در جریان هستند، اما در عین حال ماهیت خاص خود را هم دارند. در حال حاضر تمرکز و برنامه ما این است که این دو بازی را در دنیای خود حفظ کنیم.»

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد که نباید منتظر حضور شخصیت‌های اونجرز در بازی استودیوی اینسامنیاک و همچنین حضور نسخه اسپایدرمن این استودیو در دنیای بازی Marvel’s Avengers باشیم.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و همچنین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا روانه بازار شود و در اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد انتشار این بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود.

اگر شما هم از طرفداران دنیای مارول هستید، لطفا نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده