نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

احتمالا ریمستر بازی Spider-Man همراه با Spider Man: Miles Morales منتشر خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Spider Man: Miles Morales نه‌تنها تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد، بلکه شامل نسخه ریمستر بازی Spider-Man نیز خواهد بود.

در رویداد معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 بود که استودیوی اینسامنیاک گیمز در اقدامی غافلگیرکننده درحالیکه همه منتظر معرفی نسخه دوم و ادامه بازی Marvel’s Spider-Man بودند، از یک بازی جدید با محوریت یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی یعنی مایلز مورالز رونمایی کرد. تقریبا پس از اتمام نمایش بازی Spider Man: Miles Morales حرف‌وحدیث‌ها و شایعات فراوانی پیرامون این بازی در فضای مجازی شروع شد؛ این ابهامات تا جایی پیش رفت که حساب رسمی توییتر استودیوی اینسامنیاک اعلام کرد که Spider-Man: Miles Morales یک نسخه مستقل خواهد بود.

پس از گذشت مدتی به‌نظر می‌رسد دوباره صحبت درمورد ماهیت این بازی به‌میان آمده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، براساس گزارش آخرین شماره مجله گیم اینفورمر (Game Informer)، بازی Spider Man: Miles Morales نه‌تنها یک تجربه کاملا جدید و مستقلی را ارائه می‌دهد بلکه احتمال دارد شامل یک نسخه ریمستر از بازی موفق Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شد، نیز باشد. در بخشی از گزارش آمده است که Miles Morales دنباله‌ای بر بازی قبلی نیست ولی به‌صورت باندل که شامل بازی مرد عنکبوتی برای کاربران پلی‌‌استیشن 5 نیز خواهد شد، عرضه می‌شود.

اگر زومجی را دنیال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش استودیوی اینسامنیاک گیمز به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 با محوریت شخصیت پیتر پارکر در حال ساخت و توسعه است.

البته باید توجه داشته باشید که هنوز سونی و تیم سازنده هیچ واکنشی به این ادعا و گزارش نشان نداده‌اند و تا زمان تایید رسمی نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد.

به‌نظر شما تیم سازنده واقعا چه برنامه‌ای برای بازی Spider Man: Miles Morales در سر دارد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده