نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

گرافیک ارتقاء یافته‌ ریمستر Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را در تریلر دموی بازی تماشا کنید

ویدیوی جدیدی از دموی Warehouse بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 و 2 منتشر شده که نمایی از گرافیک بهبود یافته و مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را در آستانه انتشار نسخه دمو، به تصویر می‌کشد.

امسال برای صنعت بازی و بسیاری از فعالیت‌های عادی ما که شاید در گذشته به اندازه کافی به آن توجه نمی‌کردیم، روزهای بسیار مخاطره انگیزی را رقم زد. موضوعی که تقریباً همه مردم جهان را در مقیاس‌‌های متفاوتی تحت تأثیر قرار داد. اما یکی از اتفاقات خوشایندی که در زمینه بازی‌های ویدیویی شاهد آن بودیم، انتشار نسخه‌ بازسازی شده‌ی شماری از بازی‌های خاطره انگیز اواخر دهه ۹۰ میلادی، از جمله Tony Hawk’s Pro Skater 1 و 2 بود.

تریلر جدیدی که به‌طور وِیژه برای نسخه دموی بازی با نام Warehouse منتشر شده، علاوه‌بر اعلام مجدد تاریخ انتشار دموی بازی، تصاویری از گرافیک ارتقاء یافته‌ی محیط بازی را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

طرفداران قدیمی نسخه‌های اورجینال Tony Hawk’s Pro Skater 1 و 2 به‌طور قطع برای تجربه نسخه بازسازی شده این بازی‌ها بسیار هیجان زده هستند. این دو بازی حجم قابل توجهی از اوقات فراغت کاربران Nintendo 64 را در آن دوران به خود اختصاص داده و کاربران دیگر کنسول‌ها از قبیل پلی‌استیشن و سگا دریمکست نیز از این امر مستثنی نبودند. درواقع می‌توان سری Tony Hawk را بهترین بازی اسکیت در زمان خود معرفی کرد که گرافیک جذاب و گیم‌پلی روان و بسیار لذت بخشی را به مخاطبان خود ارائه می‌کرد. البته ساندترک‌ها و موسیقی متن بازی نیز عامل مهم دیگری بود که در جلب توجه مخاطبان به این بازی تأثیر به‌سزایی داشت.

گیم پلی ریمستر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2

جن اونیل، رئیس بخش توسعه‌دهندگان شرکت Vicarious Visions در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که ریمستر بازی Tony Hawk’s Pro Skater در زمان عرضه، بدون خرید درون برنامه‌ایی خواهد بود و ممکن است قابلیت کراس پلی در آن وجود داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک در اینباره بیشتر بخوانید.

برای افرادی که تاکنون از این موضوع اطلاع نداشتند باید گفت که اکتویویژن (Activision)، ناشر بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2، یک نسخه دمو و انحصاری را برای علاقه‌مندان به این بازی درنظر گرفته که اگر این بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کرده باشید، از تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) امکان دسترسی به دموی Warehouse را خواهید داشت. درهرصورت، نسخه کامل ریمستر این بازی در تاریخ چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده