// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

تاریخ انتشار دمو Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 مشخص شد

دموی Warhouse بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 در تاریخ ۲۴ مرداد ماه عرضه می‌شود و کاربران پلی‌استیشن 4 با پیش‌خرید بازی، به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

ماه گذشته بود که بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 معرفی شد و یک ریمستر برای نسخه اول و دوم از مجموعه Tony Hawk's Pro Skater به‌حساب می‌آید. حال مشخص شده که اکتویویژن (Activision)، ناشر بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2، یک نسخه دمو و انحصاری را برای علاقه‌مندان به این بازی درنظر گرفته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۴ اوت) دمو بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 با نام Warehouse عرضه می‌شود. این دمو تنها در اختیار کاربران پلی ‌استیشن 4 قرار داده می‌شود. همچنین مشخص شده که تنها راه دریافت دمو Warehouse، این است که بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 را پیش‌خرید کنید. ازاین‌رو هم‌اکنون کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 در فروشگاه پلی‌استیشن، این بازی را پیش‌خرید کنند.

در ادامه اکتیویژن تریلر ۳۰ ثانیه‌ای را منتشر کرده که در جریان آن شاهد معرفی هشت شخصیت جدید هستیم. لیزی آرمانتو، لئو بیکر، لتیشیا بوفونی، رایلی هاوک، نیجاه هوستون، تیشاون جونز، آئوری نیشیمورا و شین اونیل هشت کاراکتر جدیدی هستند که درکنار کاراکترهای اصلی دو نسخه اول Tony Hawk's Pro Skater در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده