نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

کپکام هنوز تصمیمی به افزایش قیمت بازی‌های نسل نهم نگرفته است

کپکام در جلسه پرسش‌ و پاسخ اخیر خود اعلام کرد تا این لحظه تصمیمی مبنی‌بر افزایش قیمت بازی‌های نسل نهم گرفته نشده و پس از بررسی‌ وضعیت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیق و برچسب قیمت نهایی کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت اعلام نشده است، اما شایعات پیرامون افزایش قیمت احتمالی بازی‌‌های این دو دستگاه هر روز رنگ‌وبوی تازه‌ای به خود می‌گیرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش استودیوی 2K Games به‌صورت رسمی اعلام کرد که نسخه جدید شبیه‌ساز بسکتبال این شرکت یعنیNBA 2K21 برای دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با برچسب قیمت ۷۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. این موضوع در حالی است که شرکت مادر این استودیو یعنی Take-Two Interactive تاکید کرد که تصمیم افزایش قیمت بازی‌ها در نسل نهم به تیم سازنده بستگی دارد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، کپکام (Capcom) در جلسه پرسش و پاسخ اخیر درخصوص این اتفاق و سیاست‌های خود صحبت‌هایی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این استودیوی ژاپنی به‌صورت رسمی اعلام کرد که تا این لحظه هنوز تصمیم قطعی درمورد افزایش قیمت بازی‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس گرفته نشده و پس از بررسی‌ وضعیت طبق روند بازار تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

«ما در این لحظه سیاستی در این رابطه مشخص نکرده‌ایم. باید معایب و مزیت‌های خود و موقعیت بازار را بررسی کرده تا تصمیم نهایی را بگیریم.»

استودیوی یوبیسافت (Ubisoft) نیز چندی پیش رسما تایید کرد بازی‌هایی مثل Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla که در سال ۲۰۲۰ برای دو کنسول PS5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار می‌شوند، همچنان با همان قیمت ۶۰ دلاری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید کپکام بازی مورد انتظار Resident Evil Village را با چه قیمتی برای دارندگان PS5 و XSX منتشر می‌کند. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده