// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

شایعه: Resident Evil 8: Village طولانی‌ترین بازی ساخته شده در RE Engine است

Dusk Golem در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که بازی Resident Evil 8: Village طولانی‌ترین بازی‌ای است که با RE Engine ساخته می‌شود.

جدیدترین نسخه از مجموعه Resident Evil سال آینده برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر می‌شود. تابه‌امروز شایعات مختلفی حول این بازی منتشر شده که هرکدام از آن‌ها اطلاعات مختلفی را از دشمنان، باس‌ها و محیط‌های بازی منتشر می‌کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شایعه جدیدی از بازی Resident Evil 8: Village منتشر شده که خبر طولانی بودن این بازی می‌دهد. یکی از کاربران توییتر به تمسخر نوشت که نمی‌تواند بیش از این منتظر عرضه یک رزیدنت ایول دیگر بماند که با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود و همانند Resident Evil 3 Remake، شبیه‌به یک بسته الحاقی است. 

این در حالی است که Dusk Golem، یکی معتبرترین فاش کننده‌های اطلاعات رزیدنت ایول، در حساب کاربری توییتر خود در جواب به این کاربران نگران اعلام کرد که نیازی نیست نگران کوتاه بودن Resident Evil 8: Village باشید. درواقع، بازی Resident Evil 8: Village طولانی‌ترین بازی‌ای است که با RE Engine (موتور گرافیکی فعلی کپکام) ساخته شده است؛ موتور گرافیکی که برای اولین‌بار روی Resident Evil 7: Biohazard استفاده شد و تابه‌امروز سایر بازی‌های کپکام هم با این موتور گرافیکی ساخته شده‌اند. 

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی بازی‌های ساخته شده با موتور RE Engine، آن‌چنان بازی‌های طولانی‌ای نبوده‌اند، اما ارزش تکرار بالایی داشته‌اند. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Resident Evil 8: Village، به چه شکل کاربران را سرگرم خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Resident Evil 8: Village در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده