نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ اکران جدید فیلم Train to Busan Presents: Peninsula در آمریکا اعلام شد

فیلم Train to Busan Presents: Peninsula که اکنون قرار است در چند سینمای منتخب در آمریکا نمایش داده شود، تاریخ اکران جدیدی را دریافت کرده است.

با وجود شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم Train to Busan Presents: Peninsula (قطار بوسان تقدیم می‌کند: شبه جزیره) در کره جنوبی و چند کشور آسیایی دیگر روی پرده‌های سینما رفته و تاکنون بیش از ۲۶.۹ میلیون دلار نیز فروش کرده است. همچنین دنباله فیلم Train to Busan (قطار بوسان) قرار است در چند کشور اروپایی نیز روی پرده‌های سینما برود و مدتی پیش اعلام شد که این فیلم ترسناک و زامبی محور کره‌ای قرار است در آمریکا نیز نمایش داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Peninsula تاریخ اکران جدیدی را در آمریکا دریافت کرده است.

Well Go USA Entertainment اعلام کرد که فیلم Train to Busan Presents: Peninsula دیگر قرار نیست پایان هفته آینده در آمریکا نمایش داده شود و این فیلم اکنون قرار است در چند سینمای منتخب در تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) روی پرده‌های سینما برود. اتفاقات فیلم Train to Busan 2 حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. تمرکز این قسمت روی یک سرباز سابق به‌نام یونگ سئوک است که موفق شده بود از شبه جزیره ویران شده کره فرار کند و حال به او ماموریتی داده شده تا بازگردد و به‌طور غیر منتظره‌ای با بازماندگان مواجه می‌شود.

کنگ دونگ وون، لی جونگ هیون، ک‌وون هائه-هیو، کیم مین-جائه، گو کیو هوان، کیم دو یون، لی ری و لی یو وون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Train to Busan Presents: Peninsula حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) بر عهده یان سنگ-هو بوده است. همچنین نام فیلم Peninsula در بین ۵۶ فیلمی هست که قرار بود در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود که جشنواره امسال درنهایت لغو شد. فیلم Train to Busan نیز در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نمایش داده شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده