// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

کتاب هنری بازی Halo Infinite معرفی شد

کتاب هنری بازی Halo Infinite همراه‌ با تمامی طرح‌های هنری مختلف بازی توسط شرکت دارک هورس کامیکس در سال جاری منتشر خواهد شد.

در جریان مراسم E3 سال ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت بالاخره از نسخه جدید بازی هیلو رونمایی کرد ولی پس از آن‌ اخبار بسیار کمی از بازی منتشر شد. شیوع ناگهانی ویروس کرونا باعث لغو شدن بسیاری از رویدادهای مختلف صنعت بازی شد و E3 نیز از این قاعده مستثنا نبود.

با وجود شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، شرکت‌ها و استودیوهای مختلف تصمیم به برگزاری اینترنتی مراسم‌های خود گرفتند. در  هفته‌ی گذشته دومین رویداد اینترنتی شرکت مایکروسافت نیز برگزار شد. در این مراسم پس از مدت‌ها انتظار، طرفداران سری Halo توانستند اولین نمایش از گیم‌پلی  بازی مورد انتظار Halo Infinite را مشاهده کنند که بازخوردهای مختلفی نیز به همراه داشت.

تصویر روی جلد کتاب هنری بازی Halo Infinite

امروز و در جریان اخبار بازی، مشخص شد که استودیو ۳۴۳ اینداستریز با همکاری شرکت دارک هورس کامیکس، کتاب هنری بازی هیلو اینفینیت با نام The Art of Halo Infinite را قرار است در پایان سال جاری منتشر کند. این آرت بوک ۲۰۰ صفحه‌ای شامل تصاویر هنری شخصیت اصلی بازی یعنی مسترچیف و دیگر کاراکترها و دشمنان بازی است و درکنار آن‌ها تصاویر هنری تمامی سلاح‌ها و وسایل نقلیه بازی برای شناخت بهتر بازیکن‌ها در این کتاب قرار داده شده‌اند. این کتاب هنری هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار در آمازون قابل پیش خرید است.

بازی Halo Infinite برای عرضه روی کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این بازی علاوه‌بر ایکس ‌باکس سری ایکس برای ایکس ‌باکس وان و پی سی نیز منتشر خواهد شد و همچنین از روز اول انتشار، در دسترس کاربران ایکس‌باکس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده