نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

با پزشک بوک پرونده ی الکترونیک پزشکی و سابقه درمانی خود را مشاهده کنید

یکی از موضوعاتی که در دنیای امروز و مخصوصا با شیوع ویروس کرونا بارها با آن رو‌به‌رو بوده ایم؛ خدمت جدیدی با نام "پرونده الکترونیکی پزشکی" است. نام و خدمتی که هنوز با آن غریبه ایم و نحوه ی استفاده از آن را به شکل درست و مناسبی آموزش ندیده ایم.

 یکی دیگر از سوالاتی که حول محور این موضوع در ذهن ما شکل گرفته و شاید خیلی از ما به جوابی درست نرسیده‌ایم این است که: استفاده از پرونده الکترونیکی چه مزیت‌هایی نسبت به پرونده‌های پزشکی به شکل سنتی آن دارد؟ درواقع جواب این سؤال را می‌شود با عنوان کردن چند مزیت اصلی استفاده از پرونده الکترونیکی پزشکی پاسخ داد.

  1. افزایش امنیت پرونده‌های پزشکی هر فرد
  2. دسترسی آسان به پرونده در هر زمان و هر مکان
  3. کاهش استفاده از کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست

این سه عنوان نمونه‌های کوچکی از مزیت های استفاده از پرونده‌ی الکترونیکی پزشکی هستند.

حالا سؤال اصلی این است که: چگونه می‌توانیم پرونده‌ی پزشکی خود را آماده کنیم؟ آیا راهکاری برای استفاده از این پرونده ها در ایران اجرایی شده است؟ تا چه حد می‌توانیم از امنیت پرونده‌ی خود با خبر باشیم؟ و سؤال های بیشتری که بعد از آشنایی کامل با موضوع پروند‌ه‌ی الکترونیکی به ذهنمان می‌رسد و هیچ‌گونه جوابی برای آن‌ها نداریم.

پزشک بوک، سامانه آنلاین پرونده الکترونیک پزشکی

اما امروز بعد از تحقیق‌های طولانی و گسترده جواب تمامی سؤال های بالا را برای شما به‌صورت کامل شرح خواهیم داد. در این روزها که زندگی تمامی افراد جامعه تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است و شیوه ی زندگی دیجیتالی جایگزین مدل سنتی آن شده است، سامانه‌های بسیار زیاد آنلاین پزشکی در ایران و جهان شروع به فعالیت کرده‌اند تا خدمات خود را به‌صورت آنلاین به مخاطبان خود ارائه دهند. دراین‌میان، سامانه آنلاین رزرو وقت پزشک بوک، با ایجاد ساختاری کاملا مناسب توانست خود را به‌عنوان اولین ارائه دهنده‌ی پرونده ی پزشکی الکترونیک کاملا آنلاین در ایران معرفی کند.

تکمیل اطلاعات پرونده ی الکترونیک توسط پزشک در این سامانه (شامل تاریخچه‌ی بیماری، داروهای مصرفی، آلرژی‌ها و ...) این امکان را به بیماران می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان که احتیاج به درمان پیدا کردند، به‌راحتی پزشک خود را از سوابق درست و دقیق بیماری های خود با خبر کنند.

درواقع پرونده ی الکترونیک پزشکی یک مجموعه متمرکز از سوابق درمانی و اطلاعات مورد نیاز برای سلامت یک فرد است. سامانه ی آنلاین رزرو وقت پزشک بوک ضمن کاهش زمان دسترسی به سوابق پزشکی، هزینه های نظام بهداشت و درمان را نیز کاهش می‌دهد و با ارائه اطلاعات دقیق و بدون خطا، باعث ارتقای سطح سلامت بیمار می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت پزشک بوک و ثبت نام در این سامانه، ابتدا پزشک مورد نظر را انتخاب کرده و تکمیل پرونده الکترونیکی پزشکی خود را به پزشکتان بسپارید. پرونده الکترونیکی پزشکی این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نیاز به مشاهده سوابق و تاریخچه بیماری های خود به‌صورت آنلاین به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

گرفتن آنلاین نوبت دکتر

پزشک بوک، مراقب سلامتی همه ی افراد جامعه است

پزشک بوک با ارائه این خدمت جدید این نوید را به مخاطبان خود می‌دهد تا با کامل کردن تاریخچه‌ی پزشکی هر بیمار در پرونده‌ی الکترونیکی پزشکی، راهکاری مناسب و البته دقیق را در جهت بهبود سلامت در اختیار تمام افراد جامعه قرار دهد. البته این تمام ماجرا نیست. شما می‌توانید از پزشک بوک به‌عنوان یک سامانه ی آنلاین رزرو وقت استفاده کنید و در این روزها که ارزش زمان با طلا برابری می‌کند، زمان و هزینه‌ی خود را به روشی منحصر‌به‌فرد مدیریت کنید. تنها کافی است در وب سایت پزشک بوک ثبت نام کنید و از خدمات این سامانه ی آنلاین بهره‌مند شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده