نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

ابرناک مسیر ورود دانشجویان به بازار کار

«ابرناک» با هدف ورود دانشجویان به‌بازار کار، در این مقاله خدمات خود را معرفی کرده است.

یکی از دغدغه‌های مهم نیروهای تحصیل کرده و جوان ورود به بازار کار است. از سوی دیگر سازمان‌ها به‌دنبال نیروی باتجربه و سابقه کاری هستند؛ این عدم تعادل بین عرضه و تقاضای نیروی انسانی نشان‌دهنده‌ی فقدان ارتباط موثر میان دانشگاه و صنعت است و می‌تواند برای هر دو طرف سردرگمی و چالش‌ به همراه داشته باشد. شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی نیاز دارند تا برای خلق ارزش‌های جدید و حل مسائل پیش روی خود از استعدادهای جوان بهره بگیرند. به همین دلیل رشد و نوآوری در بازارهای جدید، مستلزم ورود نیروهای جوان به بازار کار است.

ابرناک شرکت فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌ ابری است که با هدف نوآوری و توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر سرویس های ابری در سال ۱۳۹۹،‌ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. ابرناک در این زمان کوتاه تمرکز خود را روی جذب نیروی انسانی مستعد و جوان گذاشته است تا بتواند قدمی در راستای متعادل کردن رابطه‌ی صنعت و دانشگاه بردارد و در این مسیر توانسته به کمک فارغ ‎التحصیلان مستعد دانشگاه‌های ایران درکنار دیگر نیروهای متخصص خود، محصولاتی همگام با تکنولوژی، ساختار و استانداردهای بین‌المللی به بازار رقابتی ارائه کند. تجربه‌ی حضور مستقل در فضای بین‌المللی و اعتماد به نیروهای متخصص جوان، منجر به فعالیت ابرناک در بیش از ۱۵ نقطه در سراسر دنیا شده است.

امروزه استفاده از سرویس‌ خدمات ابری در سطح جهانی جایگاه ویژه‌ای بین برنامه‌نویسان، کسب‌وکارها و حتی برخی ابعاد زندگی روزمره‌ی مردم عادی پیدا کرده است و نیروهای جوان و متخصص در ابرناک در تلاشند تا در ارائه سرویس با‌کیفیت همپای رقبای جهانی خود حاضر شوند؛ این تلاش در راستای بومی‌سازی و درگیر کردن نیروی انسانی جوان با تکنولوژی روز دنیاست.

ابرناک همواره به‌دنبال فراهم آوردن فضایی است که خلاقیت و پتانسیل نسل جوان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد و از همین رو حدود ۴۰٪ از نیروهای این مجموعه از فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی هستند که با سخت‌کوشی، ارزش آفرینی و مسئولیت‌پذیری سهم بسزایی در رشد این مجموعه دارند؛ چرا که این مجموعه بر این باور است که برای ساختن، سقفی وجود ندارد و فارغ از محدودیت‌های مکانی می‌توان در سطح جهانی خلق ارزش کرد. در حال حاضر این مجموعه با حفظ استانداردهای بین‌المللی توانسته است محصول خود را با نوآوری‌هایی در سطح بازار جهانی ارائه کند.

حنان نوذری، مدیرعامل ابرناک، باور دارد که ارتقاء‌ یافته‌ترین ابزارها و فناوری‌ها درکنار همکاری فعال با نسل جوان و خلاق، می‌توانند دلیل کافی برای رقابت در بازار جهانی باشند؛ اتکا به نیروهای جوان و مستعد و استخدام آن‌ها یکی از موفق‎ترین راه‌های ساختن محصول‌های پیچیده فنی با کیفیت مطلوب است.

ورود به بازار کار از دانشگاه

ابرناک همواره از فرصت حضور و تعامل در جامعه‌ی دانشگاهی استقبال می‌کند تا از نزدیک با مسیر فکری، ایده‌ها و دغدغه‌ی دانشجویان آشنا شده و در خلق تجربه‌های جدید از این همکاری بهره ببرد.

شعار و باور تیم منابع‌انسانی ابرناک جذب افراد با روحیه‌ی حرفه‌ای است؛ چرا که مهارت‌ها قابل یادگیری هستند تفاوتی ندارد نیرو جوان و تازه‌کار باشید یا باتجربه و باسابقه؛ هر جا روحیه‌ای حرفه‌ای وجود دارد، دستاوردهای ارزشمند خلق خواهد شد. اگر بخواهید از ارزش‌های اصلی این مجموعه بیشتر بدانید سخت‌کوشی، تعهد، جسارت و صداقت همواره به‌عنوان کتاب راه شرکت در همه ارکان آن است و به‌عنوان چشم‌اندازی برای جذب نیروهای حرفه‌ای و خلق دستاوردهای بزرگ استفاده می‌شود.

با پیشرفت روزافزون فناوری، سازمان‌ها و افراد به‌دنبال راهکارهایی هستند که امکان دسترسی به منابع محاسباتی، ذخیره‌سازی و خدمات مختلف را با کارآیی بیشتر و هزینه‌ی کمتر فراهم کنند. فرآیندهای هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و تکنولوژی‌های نوظهور بی‌شک فردا را رقم خواهند زد و سرویس‌های ابری بازوی اجرایی قدرتمند آن‌ها خواهند بود. ابرناک و تمامی شرکت‌هایی که با تکیه به تکنولوژی در پی قدم برداشتن در این مسیر هستند، می‌توانند سکوی پرشی برای نسل جوان به سوی دنیای آینده باشند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده