// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

یازده دقیقه ویدیو گیم پلی از بازی کنسل شده‌ی استودیو ساکر پانچ منتشر شد

ویدیو ۱۱ دقیقه‌ای از بازی احتمالا لغو یا منتشر نشده‌ی استودیو ساکر پانچ با نام Prophecy در فضای مجازی منتشر شده است.

بعد از اینکه یک شخصیت پرداز سابق کلیپ‌هایی را در وب‌سایت شخصی خود منتشر کرد، ویدیویی از بازی احتمالا لغو یا منتشر نشده‌ی استودیو ساکر پانچ پروداکشن (Sucker Punch Productions) در فضای مجازی منتشر شد. این بازی لغو شده ظاهرا Prophecy نام دارد و ویدیوی مربوط‌به این بازی ابتدا در ردیت به اشتراک گذاشته شد، اما پس از دو بار حذف شدن این ویدیو، کلیپ گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای این بازی دوباره در Google Drive بارگذاری شده و هم‌اکنون قابل دسترسی است. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را تماشا کنید:

 این کلیپ با به پایین کشیدن مجسمه پادشاه سابق در یک شهر به ظاهر صنعتی آغاز می‌شود. شما به‌عنوان مردی به‌نام هابیل بازی می‌کنید که مأموریت کشف تالار‌های زیرزمینی پنهان شده در زیر شهر زخمی‌ای که در آن زندگی می‌کند، را برعهده دارد. متأسفانه جایزه‌ی بزرگی برای کسی که هابیل را دستگیر کند تعیین شده است، بنابراین او مجبور است تا جای ممکن از دید عموم پنهان بماند.

از این تریلر می‌توانیم ببینیم که این بازی، یک بازی سوم شخص است و به‌نظر می‌رسد که سبک مبارزات بازی رندانه است. هابیل مبارزه را با خنجر شروع کرده و حتی وقتی شمشیری را پیدا می‌کند، به‌جای مبارزه‌ی مستقیم بیشتر روی قدرتی مانند کیمیاگری متکی است.

جالب است که بدانید شباهت‌هایی میان گیم‌پلی بازی Prophecy و آخرین بازی استودیو ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima وجود دارد. صفحه بارگیری بازی حالت لرزان دارد و کیمیاگری استفاده شده در بازی بسیار شبیه سلاح‌های شبح است. از همه مهم‌تر وجود گذرگاه‌های مخفی زیر زمین به‌عنوان ابزاری برای نفوذ مخفیانه، تأیید می‌کند که اگرچه بازی Prophecy حداقل از نظر مفهومی رها شده است اما پایه‌های اصلی آن در بازی Ghost of Tsushima دیده می‌شود.

مشخص نیست که استودیو ساکرپانچ تا چه اندازه توسعه‌ی بازی Prophecy را به جلو برده است، اما بازی از نظر بصری بسیار خوب به‌نظر می‌رسد و مکانیک‌های بازی نیز نسبتاً قوی هستند. هرچند انیمیشن‌های صورت کمی قدیمی به‌نظر می‌رسند اما می‌توان گفت که پایه‌ی خوبی برای آن ریخته شده است اما پیش از انتشار نیاز به پولیش بیشتری دارد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده