نویسنده: مرتضی بحرینی
// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Stickman Trick Soccer؛ شوت به سمت دروازه

Stickman Trick Soccer یک بازی سرگرم کننده فوتبالی است که در هر صحنه برای رسیدن به گل، کاربرانش با چالش‌های جدیدی روبه رو می‌شوند.

فوتبال یکی از ورزش های هیجان انگیز دنیا است که توانسته طرفداران بسیاری از سراسر جهان به خود جذب کند. از نگاه مردم غیر فوتبالی شاهد تعدادی افراد بیکار هستیم که در زمینی مستطیل شکل و سبز رنگ به این طرف و آن طرف دنبال توپ میدوند. اما وقتی که وارد جریان کار می شویم و از نگاه یک فرد علاقه‌مند به صحنه‌های مختلف نگاه می‌کنیم، شاهد موارد هیجان‌انگیز و زیبایی هستیم که هر کسی قادر به درک آن‌ها نیست.

در جهان دیجیتال و در میان انبوهی از بازی اندروید و آیفون نیز می‌توان آثار جذابی برای به‌دست آوردن تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در گوشی هوشمند شخصی خود پیدا کرد. از جمله آن‌ها باید به بازی جدید و سرگرم کننده Stickman Trick Soccer اشاره کنیم. محیط بازی به‌دلیل فوتبالی بودن بیشتر برای افراد ورزشی مناسب است، اما بدون شک گیم‌پلی جذاب آن به شکلی توسعه داده شده که می‌تواند هر کسی با هر سلیقه‌ای، جذب بازی شود.

پرواز توپ فوتبال میان ابرها در بازی Stickman Trick Soccer

همه چیز در این بازی سرگرم کننده به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده از محیط تا کنترلرها. در دل گیم‌پلی، قرار است بازیکنان در نقش یک استیکمن ورزشکار مراحل جذاب را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. کار چندان سختی پیش روی کاربران نیست و تنها باید با چند شوت حساب شده، گل بزنند. در هر مرحله شاهد این هستیم که دروازه در نقطه خاصی قرار داده شده است. شما باید با چند شوت دقیق و استفاده از المان‌های جای داده شده در محیط، توپ را در درون دروازه قرار دهید.

همان‌طور که گفته شد، کنترل توپ به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. برای آنکه بتوانید به توپ جهت دهید و درنهایت قدرتی برای ضربه زدن مشخص کنید، باید فلشی که از روی توپ به بالا آمده و با رنگ سبز مشخص شده است، تنظیم کنید. با بالا و پایین کردن فلش می‌توانید به توپ جهت داده و با عقب و جلو کردن فلش، قدرت ضربه مشخص می‌شود.

عبور دادن توپ از میان ساختمان ها در بازی Stickman Trick Soccer

شوت کردن توپ به سمت دروازه در زمین چمن در بازی Stickman Trick Soccer

اگر فکر می‌کنید که به‌سادگی از هر سطح می‌توان عبور کرد، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید، چرا که در هر مرحله دروازه به نقطه‌ای جدید منتقل می‌شود و درنهایت شما باید از چالش‌های موجود، توپتان را عبور داده و درنهایت آن را در درون دروازه قرار دهید. اگر می‌خواهید ضربه‌های دقیقی داشته باشید، باید به همه چیز در محیط بازی دقت داشته باشید، حتی جهت حرکت باد، که در بالای صفحه با آیکن مخصوص به خود مشخص و ازطریق آن جهت وزش باد قابل مشاهده است.

برای آزاد سازی هر محیط‌ جدید، باید تعداد مشخصی ستاره به‌دست آورید و ستاره ها در هر مرحله براساس تعداد ضربه به توپ به شما داده می‌شوند!

سه محیط مختلف با طراحی‌های منحصر‌به‌فرد تعریف شده است. با شروع بازی و قرار گرفتن در مرحله اول شاهد محیطی سرسبز خواهیم بود و پس از آنکه تعداد ستاره مشخصی دریافت کردید، می‌توانید به محیط دوم بازی که فصل زمستان را به تصویر می‌کشد، منتقل شوید و درنهایت باید به محیط آخر که شبی آرام اما پر ستاره است، اشاره کنیم. گفتنی است که هر محیط چالش‌ها و راهکارهای خاصی برای خود دارد.

مرحله جهان سرسبز و بهار مانند در بازی Stickman Trick Soccer

مرحله زمستانی و سرما در بازی Stickman Trick Soccer

مرحله شب پر ستاره در بازی Stickman Trick Soccer

در آخر باید گفت که بازی فوتبالی Stickman Trick Soccer با طراحی خاص خود و داشتن گیم‌پلی ورزشی، قادر است تا برای ساعت‌ها یا حتی روزها سرگرمی خوبی برای کاربران باشد. از نظر گرافیکی می‌توان گفت محیط بازی با جزئیات خوبی توسعه داده شده است و درنهایت المان‌های مختلف موجود تکمیل کننده هر صحنه هستند. صداگذاری نیز با داشتن جلوه های مناسب و موسیقی متن جذاب می‌تواند به بالا بردن هیجان بازیکنان کمک زیادی کند.

دانلود بازی Stickman Trick Soccer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده