// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

رونمایی از پرچمدار هواوی P40 پرو در بازار ایران

پرچم‌دار Huawei P40 Pro محصولی رده‌بالا از سه‌گانه قدرتمند جدید از سری Huawei P40 محسوب می‌شود که با تمرکز خاص روی عملکرد دوربین و ارائه قابلیت‌های کاربردی در سایر بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولید شده است.

هواوی در جریان یک رویداد آنلاین از محصولات جدید خود در بازار ایران رونمایی کرد. یکی از محصولات رونمایی شده مربوط‌به گوشی هواوی پی ۴۰ پرو بود. هواوی P40 از یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی با تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ و رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۲۰۰ بهره می‌برد. به‌لطف زبان طراحی هواوی شاهد حاشیه‌های بسیار کم در نمای جلوی گوشی هستیم که حسی فراگیر را به کاربر منتقل می‌کند.

از سویی دیگر صفحه‌نمایش این گوشی ۹۰ هرتز بوده که طبق گفته علی فخار، مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی دلیل استفاده از نرخ بازسازی تصویر ۹۰ هرتز به‌جای ۱۲۰ هرتز، بهینه بودن آن در زمینه مصرف باتری است. عاملی که باعث شده دوام باتری P40 Pro بسیار بهتر از رقیب‌های خود باشد.

قدرت سخت افزاری کرین ۹۹۰

فخار با اشاره پردازنده قدرتمند گوشی P40 گفت: «در بخش مشخصات سخت‌افزاری، هواوی در P40 Pro از تراشه Kirin 990 5G بر پایه فرایند تولید 7nm+ استفاده کرده که پیشرفته‌ترین تراشه این شرکت است. این تراشه با استفاده از هشت هسته پردازشی با ارائه عملکرد سخت‌افزاری سطح بالا، همچنان به مدیریت بهینه انرژی پایبند است. پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 نیز برای مدیریت عملیات گرافیکی در نظر گرفته شده. این محصول هواوی به هشت گیگابایت رم مجهز شده و در سه مدل با ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، حجم کافی را برای ذخیره اطلاعات کاربران به همراه دارد.»

علی فخار با بیان این نکته که اصولا گوشی‌های هوشمند سری P هواوی با تمرکز خاص روی قابلیت‌های عکس‌برداری تولید و عرضه می‌شوند،گفت: «هواوی هر سال تکنولوژی عکس‌برداری با گوشی‌های هوشمند را با سری P چند پله ارتقا می‌دهد و Huawei P40 Pro هم از این چارچوب پیروی می‌کند. این گوشی هوشمند از چهار دوربین استفاده می‌کند که هر یک توانایی‌های خاصی را در بخش عکس‌برداری به همراه دارند.

دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.9 از نوع واید، آمادگی ثبت تصاویر با وضوحی بالا را دارد. استفاده از فوکوس خودکار تشخیص فاز در جهت مناسب و لرزش‌گیر اپتیکال از دیگر مشخصات این دوربین است

پشت و جلوی گوشی P40 پرو

ویژگی منحصر‌به‌فرد دیگری که به آن اشاره شد باتری قدرتمند گوشی P40 pro بود. هواوی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی را برای هواوی P40 پرو درنظر گرفته است. مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی در جمع‌بندی توضیحات خود گفت: در مجموع هواوی P40 Pro اگرچه با تمرکز روی عملکرد خوب دوربین طراحی شده اما در دیگر بخش‌ها نیز با ارائه قابلیت‌های سطح بالا، کاربر را شگفت‌زده کرده و می‌تواند رقیبی توانمند دربرابر دیگر پرچمدارهای مطرح بازار باشد. این محصول در آینده نزدیک در بازار ایران موجود خواهد شد.

دیدگاه شما در رابطه با گوشی پی ۴۰ پرو هواوی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده