نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

همراه مکانیک: سه اشتباه خرید خودرو که افراد باهوش هرگز انجام نمی‌دهند

 قیمت این روزهای خودرو احتمالا دود از سرتان بلند می‌کند، زیرا به‌راحتی می‌توان یک خودرو لوکس را با دو واحد مسکونی طاق زد! تبدیل شدن خودرو به یک کالای سرمایه‌ای و گران‌قیمت باعث شده تا با یک اشتباه در خرید آن، ده‌ها میلیون تومان از سرمایه شما به باد برود.

 افراد باهوش و باتجربه به‌طورمعمول برای پیشگیری از پشیمانی پس از خرید خودرو از انجام ۳ اشتباه کلیدی خودداری می‌کنند. اگر دوست دارید بدانید آن ۳ اشتباه چیست، ادامه متن را بخوانید.

+ در هر کاری به متخصص آن مراجعه کنید

آیا زمانی‌که بیمار می‌شوید، به پزشک مراجعه می‌کنید یا خودتان مشغول معالجه خود می‌شوید؟ یا زمانی‌که به یک مشکل حقوقی برخورد می‌کنید، خودتان وارد عمل شده یا از یک وکیل کمک می‌گیرید؟ اکثر افراد فکر می‌کنند که خودشان می‌توانند ماشین خوب از بد یا خودرو خوش‌فروش را از بدفروش تشخیص دهند؛ در حالی‌که خرید خودرو نیز یک کار تخصصی است که برای انجام آن باید از یک مشاور یا کارشناس مطمئن خودرو کمک گرفت.

در بازار بزرگ خودرو، شما در میان انبوهی از اطلاعات درست و غلط به‌دنبال خودروی دلخواه خود می‌گردید و فکر می‌کنید با صرف زمان بیشتر می‌توانید خرید بهتری داشته باشید. در حالی‌که با وجود تنوع بسیار بالای خودروهای بازار ایران، صرفا وقت خود را تلف می‌کنید و اگر از یک فرد امین و آگاه کمک نگیرید، به نتیجه نخواهید رسید.

+ هرگز هیچ خودرویی را بدون کارشناسی نخرید

بررسی یک خودرو پیچیدگی‌هایی دارد که تنها یک کارشناس باتجربه از عهده تشخیص آن‌ها برخواهد آمد. مسائلی مانند تصادف، رنگ‌شدگی، قطعات تعویضی، مشکلات فنی یا درست کارنکردن آپشن ها از جمله مواردی است که ممکن است شما در بازدید از خودرو متوجه آن نشوید. بنابراین بهتر است هوشمندانه عمل کرده و خودرو را پیش از خرید، کارشناسی کنید تا دچار ضرر و زیان‌های چند ده میلیون تومانی نشوید.

هر فرد برای خرید خودرو به‌طور میانگین بین 3 تا 5 خودرو را بازدید می‌کند که پرداخت هزینه کارشناسی برای تک‌تک آن‌ها مبلغ قابل توجهی می‌شود. پس اگر باهوش باشید، از جایی خرید می‌کنید که فقط هزینه کارشناسی خودروی آینده خود را پرداخت کنید. تنها افراد باهوش هستند که به هزینه‌های پنهان خودرو توجه می‌کنند و سعی می‌کنند آن‌ها را به حداقل برسانند.

+ برای نوشتن قولنامه از یک مشاور حقوقی کمک بگیرید

تنظیم قراردادهای خریدوفروش از نکات ریز و خاصی برخوردار هستند که عدم قید هر کدام از آن‌ها می‌تواند هر دو طرف را با ریسک‌های غیرقابل جبرانی رو‌به‌رو کند. به‌طور مثال اگر خودرو دچار مشکلاتی مثل جریمه‌های سنگین یا شکایات حقوقی باشد، تنها با نوشتن یک قولنامه محکم و قانونی می‌توانید از شر آن خلاص شوید. پس بهتر است در این زمینه نیز هوشمندانه عمل کنید و از تخصص افراد مجرب در این حوزه برای تنظیم قولنامه استفاده کنید.

یک مرد خوشحال در ماشین سفید

خرید خودرو مطمئن

افراد باهوش به‌جای اتلاف وقت برای پیدا کردن گزینه مناسب خرید و انجام معاملاتی با ریسک‌های بالا، سعی می‌کنند گزینه پیشنهادی کارشناسان این حوزه را بررسی و اقدام به خرید کنند.

  • اگر قصد خرید خودرو را دارید، روشی وجود دارد که تنها با برقراری یک تماس می‌توانید خودرو مورد نظر خود را با گزارش کارشناسی کامل و بهترین قیمت پیدا کنید.

اما چگونه؟!

همراه مکانیک مرد در حال امضا کردن

همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور است که با ارائه بیش از 100هزار سرویس در محل توانسته به گردش مالی 150 میلیارد تومان در ماه برسد. تمام خودروهای موجود در این نمایشگاه از قبل توسط کارشناسان همراه مکانیک به دقت کارشناسی فنی و بدنه شده‌اند و به همین دلیل، با ضمانت کارشناسی و پرداخت خسارت به فروش می‌رسند.

با خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک هیچ کدام از 3 اشتباه بالا را انجام نخواهید داد:

  • مشاوران همراه مکانیک از تجربه شرکت در 100هزار معامله خرید و فروش خودرو استفاده کرده و با انواع و اقسام کلاهبرداری‌ها و اتفاقاتی که ممکن است در حین معامله خودرو بیفتد، آشنا هستند. خودروهای موجود در بازار ایران را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند کدام بدفروش یا خوش‌فروش است یا کدامیک افت قیمت بیشتری دارد یا قطعات آن گران‌تر هستند. اگر از مشاوره همراه مکانیک در خرید خودرو استفاده کنید، ریسک خرید خودرو خود را بسیار کم می‌کنید.
  • تمام خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی شده هستند و به همراه گزارش کتبی کارشناسی و ضمانت به فروش می‌رسند تا خیال خریدار از هر جهت راحت باشد.
  • در هنگام عقد قولنامه خودرو در محل، یک مشاور حقوقی نیز از طرف شرکت اعزام می‌شود تا در نوشتن قولنامه به هر دو طرف خریدار و فروشنده کمک کند تا هیچ مشکل حقوقی برای آن‌ها پیش نیاید.

برای بازدید از نمایشگاه همراه مکانیک کافی است به سایت رسمی این شرکت به آدرس hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده