نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Pokemon Snap جدیدی برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در رویداد مخصوص پوکمون که امروز برگزار شد، خبر ساخت بازی جدید Pokemon Snap به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ توسط استودیوی باندای نامکو با انتشار تریلری تایید شد.

بازی Pokemon Snap در سال ۱۹۹۹ برای اولین‌بار برای کنسول نینتندو 64 عرضه شد و توانست به‌لطف بهره‌گیری از گیم‌پلی جذاب و نوآورانه به یکی از بازی‌های موفق آن زمان تبدیل شود. بازی پوکمون اسنپ درواقع یک شوتر اول‌شخص است اما با کمی تفاوت نسبت به آثار رایج این سبک؛ به‌طوری‌که در این بازی خبری از سلاح و تجهیزات جنگی نیست، بلکه گیمر‌ها باید با استفاده از لوازم مخصوص و دوربینی که دراختیار دارند، از گونه‌های متنوع پوکمون موجود در بازی عکس بگیرند و هرچه کیفیت عکس‌های ثبت شده بهتر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، در رویداد مشترک نینتندو و پوکمون که ساعاتی پیش برگزار شد، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این بازی بامزه اعلام شد. براساس تریلر کوتاه منتشر شده، بازی جدید Pokemon Snap توسط استودیوی باندای نامکو، خالق بازی Pokken Tournament، برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دست ساخت است. البته باید توجه داشته باشید با اینکه بازی روند ساخت خود را طی می‌کند و احتمال دارد محصول نهایی با تریلر منتشر شده کمی متفاوت باشد، اما نکته مهم این است که ساختار و مکانیزم کلی نسخه اصلی همچنان حفظ شده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از Pokemon Snap دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

با نگاهی به این ویدیوی کوتاه متوجه می‌شوید که تیم سازنده در این نسخه از بازی تلاش خود را برای احیا کردن مکانیزم‌های نسخه اصلی بازی کرده است؛ به‌عنوان مثال به‌نظر می‌رسد مانند گذشته گیمر می‌تواند با استفاده از سیب‌های مخصوص در بازی، پوکمون‌ها را برای گرفتن عکسی بهتر نزدیک خود بیاورد. حال باید دید باندای نامکو تا چه حد قرار است به نسخه اصلی باری وفادار بماند.

خوشبختانه تیم سازنده در بازی Pokemon Snap از نسل‌های اولیه پوکمون مثل پیکاچو (Pikachu) تا Scorbunny برای حضور در این نسخه استفاده کرده است. باید امیدوار باشیم پس از گذشت مدت زمان زیادی از تولد نسل اول پوکمون‌ها، عوامل تولید تنوع زیادی از این موجودات بامزه را در بازی خود اعمال کنند.

البته هنوز اطلاعات تکمیلی و اینکه این بازی قرار است یک نسخه کاملا جدید باشد یا به‌عنوان نسخه ریمیک عرضه می‌شود، اعلام نشده است.

اگر شما هم نسخه اصلی بازی Pokemon Snap را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی تازه معرفی شده را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده