// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶

کمپانی پوکمون سرویس ابری Pokemon Home را معرفی کرد

در جریان یک استریم آنلاین، کمپانی پوکمون سرویس جدیدی به‌نام Pokemon Home را معرفی کرد که قرار است بازی‌های پوکمون موبایل و کنسول نینتندو سوییچ را به‌هم متصل کند.

از زمان انتشار بازی Pokemon Red and Blue روی پلتفرم گیم بوی، دنیای پوکمون‌ها بسیار گسترده شده و محتویات زیادی از آن‌ها روی سیستم‌های مختلف نینتندو منتشر شده است. حال براساس جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد پلتفرم جدیدی قرار است بازیکنان بازی‌های پوکمون را از سراسر جهان فارغ از این‌که روی چه پلتفرمی در حال تجربه یکی از بازی‌های پوکمون هستند، گرد هم آورد. شرکت پوکمون (The Pokemon Company) در جریان یک استریم آنلاین، پلتفرم جدیدی به‌نام Pokemon Home معرفی کرد که قرار است به‌عنوان یک سرور ابری، بازی‌های پوکمون پلتفرم‌های مختلف را به‌یکدیگر متصل کند.

براساس جزئیات اندکی که تاکنون منتشر شده است، این سرویس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا روی دستگاه‌های نینتندو سوییچ، iOS و اندروید به‌یکدیگر متصل شوند و با یکدیگر به‌تجارت بپردازند و از طریق Pokemon Bank، پوکمون‌های خود را بین بازی‌های مختلف تبادل کنند.

Pokemon Home

اطلاعات دیگری از این سرویس در دسترس نیست، اما The Pokemon Company اعلام کرده است که به‌احتمال زیاد سرویس Pokemon Home اوایل سال میلادی ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین تایید شده که قرار است این سرویس از بازی‌های Pokemon: Let’s Go, Pikachu & Let’s Go, Eevee و دو بازی Pokemon Sword & Shield که اواخر سال میلادی جاری برای سوییچ منتشر می‌شود، پشتیبانی کند. علاوه‌بر بازی‌های مذکور، سرویس Pokemon Home از بازی‌های بیشتری روی پلتفرم موبایل همانند Pokemon Go هم پشتیبانی خواهد کرد و به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به‌منابع روی بازی‌های پلتفرم سوییچ دسترسی پیدا کنند.

با رشد دنیای پوکمون‌ها روی پلتفرم نینتندو سوییچ و موبایل، سرویس Pokemon Home می‌تواند به‌عنوان یک ویژگی‌ کاربردی به بازیکنان بازی‌های پوکمون اجازه دهد تا با آزادی عمل بیشتری به تجربه بازی‌های این مجموعه بپردازند و در نهایت به یک Pokemon Master تبدیل شوند. بدون شک کمپانی پوکمون در آینده جزئیات بیشتری از این سرویس منتشر خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت که به‌خوبی از این سرویس پشتیبانی کند.

در انتها شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید و اخبار مربوط به دنیای پوکمون را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده