// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

تریلر بازی Pokemon Sword and Shield با محوریت معرفی پوکمون‌های جدید

شرکت نینتندو تریلری جدید از بازی Pokemon Sword and Shield منتشر کرده است که پوکمون‌ها و قابلیت‌های جدید این بازی انحصاری را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Game Freak و شرکت نینتندو در جریان برنامه Nintendo Direct با انتشار تریلری از بازی Pokemon Sword and Shield محتواهای جدیدی را که قرار است در این اثر وجود داشته باشند معرفی کردند. می‌توان مهم‌ترین موارد را دو پوکمون یا شخصیت جدید با نام‌های Cramorant و Polteageist دانست.

شخصیت Cramorant از نوع Water/Flying، دارای قابلیتی با نام Gulp Missile است که می‌تواند با استفاده از موج‌سواری (Surf) و شیرجه زدن (Dive) قدرت ضربه بیشتری به حریف خود وارد کند. اگرچه رسیدن به این قدرت بیشتر نیازمند وجود شرایط خاصی است که گفته شد، اما این شخصیت برای کسانی مناسب است که علاقه دارند با قدرت بیشتری به حریفان ضربه وارد کنند. شخصیت بعدی هم که Polteageist نام دارد یک قوری تسخیرشده از گروه Ghost است و قابلیتی دارد که می‌تواند زره حریف خود را ضعیف کند. تریلر معرفی این شخصیت‌ها و همچنین قابلیت‌های جدید بازی Pokemon Sword and Shield را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

Pokemon Sword and Shield

علاوه‌بر این دو شخصیت، ویژگی‌های جدیدی هم در بازی Pokemon Sword and Shield وجود خواهد داشت. یکی از آن‌ها شخصی‌سازی است که دارای تنوع بسیار خوبی در تغییر لباس‌ها، مدل مو و سایر موارد ظاهری شخصیت‌های بازی است. اما بزرگ‌ترین ویژگی‌ای که به بازی اضافه می‌شود Camping نام دارد. شما قادر خواهید بود که با پوکمون‌های خود اتصال برقرار کنید و حتی یک هاب مشترک تشکیل دهید تا سایر بازیکنان بخش چندنفره به دیدن کمپ شما بیایند و در کنار یکدیگر اوقات خوشی را سپری کنید.

اگرچه موارد ذکر شده را نمی‌توان بسیار شوکه‌کننده و هیجان‌انگیز دانست، اما وجود آن‌ها هم خالی از لطف نیست و می‌تواند به متنوع‌تر شدن بازی کمک کند. تاریخ انتشار بازی Pokemon Sword and Shield برابر خواهد بود با ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این محتواهای جدید با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده