// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

تعداد کاربران Fortnite به بیش از ۳۵۰ میلیون نفر رسید؛ معرفی رویداد پارتی رویال

حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که تعداد کاربران بازی به بیش از ۳۵۰ میلیون نفر رسیده است.

چندی پیش بود که اخباری از حالت پارتی چپتر دوم فورتنایت منتشر شد. بااین‌حال پارتی رویال، رویداد جدیدی است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، آن را برای کاربران و رسیدن فورتنایت به دستاوردی جدید، در دسترس قرار خواهد داد.

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که فورتنایت یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های ویدیویی است و طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی بتل رویال به بیش از ۳۵۰ میلیون نفر رسیده است. بااینکه آماری از تعداد بازیکنان فعال ماهیانه یا روزانه در اختیار کاربران قرار داده نشده است، اما همچنان رسیدن به رقم ۳۵۰ میلیون نفر، دستاورد بسیار بزرگی به‌حساب می‌آید. در ادامه حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه (۹ مِی) و ساعت ۵:۳۰ صبح به‌وقت ایران، Party Royale Premiere در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در این حالت، شاهد هنرمایی اشخاصی مثل deadmau5، استیو آئوکی و دیلن فرنسیس هستیم. در حالت پارتی رویال، هیچ سلاحی وجود ندارد و بازیکنان می‌توانند درکنار یکدیگر به جشن گرفتن و انجام مسابقات مختلف مشغول شوند. همچنین ویژگی ساخت و ساز بازی هم غیرفعال خواهد بود و شاهد آیتم‌های مخصوصی نظیر Paint Launcher برای حالت پارتی رویال فورتنایت چپتر 2 خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلر حالت پارتی رویال را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده