نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Super Oscar؛ پرش و دویدن

بازی موبایل Super Oscar در سبک پلتفرمر شما را به چالش‌های سخت و کمی حوصله دعوت می‌کند؛ با معرفی بازی Super Oscar همراه زومجی باشید.

سال‌ها از اولین نسخه‌ی بازی محبوب Super Mario ساخته‌ی شرکت موفق نینتندو می‌گذرد که می‌توان به یکی از نسخه‌های خاطره انگیر آن یعنی Super Mario Brothers در سال 1985 اشاره کرد که یکی از پایه گذاران سبک پلتفرمر بود. هنوز هم بعد از سال‌ها، ماریو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین مدتی پیش شاهد نسخه‌ی تازه‌ی آن یعنی Super Mario Maker 2 بودیم که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد. بازی اندروید و آیفون Super Oscar ساخته‌ی استودیوی Chorrus Games شباهت‌های زیادی با بازی Super Mario دارد و اگر تجربه‌ی یکی از بازی‌های ماریو را داشته باشید، بعد از ورود به اولین مرحله‌ی بازی Super Oscar متوجه‌ی این شباهت خواهید شد. البته استودیوی Chorrus Games تجربه‌ی ساخت بازی‌های دیگری در سبک پلتفرمر مانند بازی Unbroken Soul و بازی Castle Ramble نیز دارد.

بازی super oscar

بازی Super Oscar دارای ۶ جهان متفاوت است

شما در بازی اندروید و آیفون Super Oscar کنترول شخصتی به اسم اسکار را بر عهده دارید که هدف اصلی آن این است که از موانع عبور کند و به پایان مسیر برسد. بازی دارای مکانیزم‌های حرکتی ساده‌ای است. سمت چپ صفحه دو جهت وجود دارد که باعث حرکت کاراکتر به راست یا چپ می‌شود و همچنین دو کلید دیگر در سمت راست صفحه‌ی نمایشگر وجود دارد که یکی پرش و دیگری شکلیک گلوله است. بازی بیش از پنجاه دشمن مختلف برای شما طراحی کرده است که هرکدام رفتار و نوع حرکت خود را دارند. دشمنان زیادی در مسیر شما وجود دارند که می‌توانید با پرش روی کاراکتر‌های دشمن، آن‌ها را له کنید یا با شکلیک گلوله، دشمنان خود را نابود سازید. بازی موبایل Super Oscar از ۶ جهان مختلف تشکیل شده است که هر کدام شما را به محیطی جدید و متفاوت می‌برد. هر جهان تعداد زیادی مرحله دارد که با گذشتن از مراحل هر دنیا، به دنیای بعدی راه پیدا خواهید کرد. بازی Super Oscar چهار شخصیت قابل بازی به نام‌های دیوید، اسکار، آلبا و آستین دارد که بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی super oscar

مراحل بازی اندروید و آیفون Super Oscar طوری طراحی شده است که شما هیچ‌وقت با حرکت مداوم و پرش‌های بدون برنامه، پیروز نخواهید شد، به‌طوری که با یک پرش اشتباه یا حرکت نا‌درست به اول مرحله باز می‌گردید و همین ویژگی باعث می‌شود که با احتیاط حرکت کنید و عجولانه گام بر ندارید. اگر یک‌بار به کاراکتر‌های دشمن برخورد کنید، قدرت شلیک را از دست می‌دهید و باید بدون داشتن این قابلیت به حرکت ادامه دهید و در صورت برخورد دوم کاملا شکست می‌خورید و باید دوباره به اول مرحله بازگردید. بازی موبایل Super Oscar دارای کلا‌ه‌ها و لباس‌های متفاوتی است که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و تجربه‌ای متفاوت با کاراکتر خود داشته باشید.

بازی اندروید و آیفون Super Oscar به خوبی از سمت سازندگان خود حمایت می‌شود و با هر بار آ‍‌پدیت، امکان اضافه شدن یک جهان جدید و ویژگی‌های جدیدتری به بازی وجود دارد. همچنین بازی از قابلیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. اگر طرفدار سبک پلتفرمر هستید یا از تجربه‌ی بازی‌های ماریو در گذشته لذت برده‌اید، بازی Super Oscar می‌تواند تجربه لذت بخشی برای شما باشد و ساعت‌ها شما سرگرم خود کند. در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Super Oscar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده