// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳

بازی های هفته پایانی اردیبهشت 1399 برای اندروید

در آخرین هفته از اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، از حیوانات خانگی نگه‌داری کنید، خلبان جت شوید و با مشکلات روحی و روانی دست‌وپنجه نرم کنید.

با پایان آخرین هفته از اردیبهشت ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Spirits of Anglerwood Forest را داشتیم که در جریان آن باید در نقش شخصیتی به‌نام توماس قرار بگیرید و برای یافتن والدین خود به جنگلی پر رمز و راز قدم بردارید. همچنین بازی ریسینگ و اکشن Hellrider 3 را داشتیم که بازیکنان را در نقش موتورسواری قرار می‌دهد که باید در یک جاده پرخطر و جهنمی رانندگی کند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Spirits of Anglerwood Forest

Spirits of Anglerwood Forest

اولین بازی هفته را به یک بازی ماجراجویی و داستان‌محور به‌نام Spirits of Anglerwood Forest اختصاص داده‌ایم که به‌تازگی توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام مایک برِیوِرمن (Mike Braverman) در اختیار دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها قرار گرفته است. در این بازی، بازیکنان در نقش پسربچه‌ای به‌نام ادگار قرار می‌گیرند که در مزرعه پدرش کار می‌کند. مزرعه خانوادگی آن‌ها در نزدیکی جنگلی مرموز قرار گرفته که پدر ادگار او را از سفر به ‌آن‌جا منع کرده است. یک شب او صدای عجیبی از خانه می‌شنود و با ناپدید شدن والدین خود تصمیم می‌گیرید برای یافتن آن‌ها به این جنگل مرموز قدم بردارد.

داستان بازی از این‌جا شروع می‌شود و بازیکنان را وارد تجربه‌ای لذت‌بخش می‌کند. گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و برای کسب اطلاعات باید با شخصیت‌های مختلفی هم‌صحبت شوید. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و نقاشی‌شده است و بازیکنان می‌توانند به‌خوبی با آن ارتباط کند. همچنین موسیقی بازی بسته به محیطی که در آن قرار دارید عوض می‌شود و تجربه لذت‌بخشی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. پس اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Spirits of Anglerwood Forest را با قیمت ۳.۹۹ دلاری‌اش از دست ندهید.

دانلود بازی Spirits of Anglerwood Forest

Hellopet House

Hellopet House

Hellopet House یک بازی کژوال و سرگرم‌کننده از استودیو Appxplore است که در جریان بازیکنان باید به حیوانات خانگی مختلف رسیدگی کنند. در داستان بازی دختری به نام جین روستای خود را ترک کرده و به زندگی شهری روی آورده است. روزی او یک دعوت‌نامه از سمت مادربزرگ خود دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرید باری دیگر به زادگاهش بازگردد. اما در آن‌جا متوجه می‌شود که مادربزرگش ناپدید شده و خانه‌ او هم به‌هم ریخته است. حال جین تصمیم می‌گیرید علاوه‌بر تلاش برای یافتن مادربزرگ اوضاع خانه او را هم سروسامان دهد. گیم‌پلی بازی به دو بخش تقسیم می‌شود که در قسمت اول شما باید به حیوان‌های خانه رسیدگی کرده و نیازهای آن‌ها را برآورده کنید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید آن‌ها را به حمام ببرید، به آن‌ها غذا دهید، با آن‌ها بازی کنید و در ازای آن امتیاز و درنهایت شکلات به‌دست آورید.

در بخش بعدی بازی از شما می‌خواهد تا با خرج کردن ستاره‌ لوازم خانه را مرتب کنید. اما به‌دست آوردن ستاره هم کار ساده‌ای نیست و باید در ازای به‌دست آوردن آن برای حیوان‌ها آشپزی کنید. در این بخش حیوان‌ها به شما مراجعه می‌کنند و باید پس از دریافت سفارش آن‌ها، غذای مورد نظرشان را تهیه کنید. در این بخش شما می‌توانید با ارتقای مواردی همانند سرعت پخت‌وپز، مدت زمان انتظار حیوان‌ها را کاهش داده و به‌سرعت در بازی پیش‌روی کنید. بازی گرافیکی کارتونی دارد و می‌تواند انتخابی مناسب برای اوقات فراغت قشر زیادی از مخاطبان و کاربران گوشی‌های موبایل قلمداد شود.

دانلود بازی Hellopet House

Hellrider 3

Hellrider 3

بازی بعدی این هفته، جدیدترین نسخه از مجموعه هل‌رایدر است که به‌تازگی توط استودیو Anji Games در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است. در بازی Hellrider 3 وظیفه شما این است که از میان یک جاده جهنمی که دشمنان از هر سمت به سوی شما بمب پرتاب می‌کنند، خود را به مقصد برسانید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما با موتورسیکلت خود در جاده‌ای خطرناک شروع به رانندگی می‌کنید و در طول مسیر باید دشمنان را از بین ببرید.

برای ازبین‌بردن دشمنان، بازیکنان از امکانات متعددی همانند پرتاب بمب، شلیک با تفنگ و پریدن از روی موتورهای دشمن بهره می‌برند که هرکدام با علامت‌هایی در طول مسیر مشخص شده‌اند. بدین صورت که با پیش‌روی در بازی علامت مربوط‌به شلیک همانند یک فلش در مقابل شما ظاهر می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن اقدام به تیراندازی کنید. همچنین در طول مسیر شاهد وجود جعبه‌هایی هستید که برخی از آن‌ها مهمات و نیتروژن را دراختیارتان قرار می‌دهند و برخی دیگر می‌توانند جلوی حرکت شما را بگیرند. بازی همچنین از قابلیت شخصی‌سازی هم بهره می‌برد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سلاح، لباس و حتی موتورسیکلت شخصیت اصلی را باب میل خود انتخاب کنند. بازی رایگان Hellrider 3‏ با گرافیک ساده خود تجربه‌ای سرگرم‌کننده را دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد و بدون شک می‌تواند علاقه‌مندان آثار ریسینگ را هم راضی نگه دارد.

دانلود بازی Hellrider 3

Bridge Strike

Bridge Strike

Bridge Strike یک بازی آرکید پیکسلی است که در جریان آن بازیکنان در نقش خلبان جنگنده‌ای قرار می‌گیرند که باید پایگاه‌های نظامی دشمن را نابود کنند. این بازی به‌نوعی بازسازی بازی River Raid به‌شمار می‌رود و به‌واسطه گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز خود تلاش می‌کند تا مخاطبان قدیمی و جدید را مجذوب خود کند. در گیم‌پلی بازی شما با جتی که در اختیار دارد باید بر فراز آسمان پایگاه‌های دشمن پرواز کرده و آن‌ها را نابود کنید. البته که نیروهای دشمن هم برای مبارزه با شما بیکار ننشسته و از آیتم‌های مختلف برای نابودی‌تان استفاده می‌کنند.

در طول مسیر شما باید توجه داشته باشید که سوخت‌تان به اتمام می‌رسد و باید بین راه درکنار برخی سکوها سوخت‌گیری کنید. سازندگان دو حالت مختلف در بازی قرار داده‌اند که به‌ترتیب Raid و Campaign نام دارد. در حالت Raid شما باید تلاش کنید در یک نبرد بی‌انتها تا جای ممکن امتیاز کسب کنید و رتبه‌ خود را بهبود بخشید و در بخش Campaign هم مجموعه‌ای از مأموریت‌های مشخص را به اتمام برسانید. با نابودی دشمنان بیشتر مقداری سکه به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن برای خرید جت‌ها و ابزار جنگی مختلف استفاده کنید. طراحی گرافیک بازی هم نسخه بهبودیافته بازی‌های قدیمی این سبک است که می‌تواند درکنار موسیقی دل‌نشین آن تجربه‌ای وصف‌ناپذیر را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

دانلود بازی Bridge Strike

Neverending Nightmares

Neverending Nightmares

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر ترسناک روان‌شناختی اختصاص داده‌ایم که در آن بازیکنان باید با کابوس‌های پر از استرس و سیاهی روبه‌رو شوند. در این بازی شما در نقش شخصیتی به‌نام توماس قرار می‌گیرید که در هنگام خواب کابوس‌های وحشتناکی می‌بیند. بازی کابوس‌های توماس را به‌تصویر می‌کشد و شما باید با او همراه شوید و با موجودات عجیبی که پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد، مقابله کنید. در ابتدای بازی شما در عمارتی بسیار قدیمی قرار گرفته‌اید و باید آن‌ را به‌خوبی و با دقت مورد بررسی قرار دهید. با گذشت مدت کوتاهی متوجه می‌شوید که در خانه تنها نیستید و باید خود را برای وقوع هر اتفاقی آماده کنید. به‌عنوان مثال در بخشی از بازی شما باید از دست یک هیولا فرار کرده و همزمان با استرس‌های ناشی از آن دست‌وپنجه نرم کنید.

سبک بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و با انتخاب مکان‌های مختلف شخصیت شما به سمت آن‌جا حرکت می‌کند. سازندگان در بازی آیتم‌های مختلفی قرار داده‌اند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید موانع خود را برداشته و بازی را پیش ببرید. همچنین بازی دارای چند پایان مخفی مختلف است که با انتخاب‌های شما در طول بازی آزاد می‌شوند. استودیو Infinitap Games در بخش گرافیک بازی سنگ‌تمام گذاشته است و با تم سیاه و سفید و خط‌های بی‌شمار آن حس استرس و روان‌پریشی را به‌خوبی به کاربر منتقل کرده است. پس اگر می‌خواهید یک بازی ترسناک و دلهره‌آور را تجربه کنید، بازی Neverending Nightmares را برچسب ۳.۹۹ دلاری در فروشگاه اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Neverending Nightmares

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده