// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Spirits of Anglerwood Forest؛ ماجراجویی در جنگل

در بازی Spirits of Anglerwood Forest شما در نقش ادگار، شخصیت اصلی بازی وارد جنگلی می‌شوید و ماجراجویی عجیبی را تجربه می‌کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

همه ما حداقل یکبار بازی‌‌های ماجراجویی را تجربه کرده‌ایم و بعضی از آن‌ها با داستانی که دارند حسابی ما را سرگرم خودشان می‌کنند. برخی از استودیوهای بازی‌سازی موبایل نیز با طراحی یک ماجراجویی جذاب و داستانی خوب مخاطبان این پلتفرم را نیز به سمت خود جذب می‌کنند. بازی‌های ماجراجویی زیاد برای موبایل منتشر شده است و بعضی از آن‌ها نیز بسیار موفق بوده‌اند. به‌عنوان مثال، بازی موبایل DISTRAINT: Deluxe Edition شما در نقش کارمند قرار می‌دهد و زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید، بعد یک از اتفاق ماجراجویی عجیبی برای شما پیش می‌آید که حسابی شما را با داستانی که دارد درگیر روایتش می‌کند. در این معرفی به سراغ بازی Spirits of Anglerwood Forest می‌رویم که اینبار در دل یک جنگل باید پرده از یک راز بردارید. با معرفی کامل این بازی همراه ما در زومجی باشید.

Spirits of Anglerwood Forest

پدر ادگار به او تاکید می‌کند که هیچ وقت در شب به جنگل نزدیک نشود و یک سری توضیحات از یک رسم را به او بازگو می‌کند

در بازی اندروید و آیفون Spirits of Anglerwood Forest شما در نقش پسربچه‌ای به نام ادگار هستید که در مزرعه پدرش به کارهای او کمک می‌کند. مزرعه خانواده فین درکنار جنگلی مرموز واقع شده است. پدر ادگار به او تاکید می‌کند که هیچ وقت در شب به جنگل نزدیک نشود و یک سری توضیحات از یک رسم را به او بازگو می‌کند. بعد از این موارد در شبی صدای عجیبی از خانه را می‌شوند و متوجه می‌شود که پدر و مادرش در خانه نیستند و همین موضوع باعث می‌شود ادگار وارد جنگل شود تا پدر و مادر خودش را پیدا کند. شما در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید و با آن‌ها صحبت می‌کنید. یکی از المان‌های مهم شما در طول بازی فانوسی است که همراه خود در مسیر دارید و درواقع یکی از مواردی است که با علیه دشمنان و نیروهای عجیب استفاده کنید.

زمانی که دشمنی به سمت شما حرکت کرد شما می‌توانید فانوس را به طرف آن گرفته و جلوی حرکت آن بگیرید

گیم‌پلی بازی به‌نوعی شبیه به اشاره و کلیک است و می‌توان با انتخاب مکانی کاراکتر به آنجا هدایت کرد ولی با این‌حال می‌توان با نگه داشتن سمت راست نمایشگر کاراکتر را کنترل و در حین حرکت آن را جابه‌جا کرد. همانطور که اشاره شد شما در طول بازی و در موقعیت شب یک فانوس را در اختیار دارید و می‌توانید در طول مسیر از آن در برابر دشمنان استفاده کنید. زمانی که دشمنی به سمت شما حرکت کرد شما می‌توانید فانوس را به طرف آن گرفته و جلوی حرکت آن بگیرید. در طول مسیر شما کاراکترهای وجود دارند و می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید و بیشتر در رابطه با داستان اطلاعات کسب کنید.  در قسمت‌هایی از بازی چراغ‌هایی خاموشی وجود دارند که در صورت روشن کردن ‌آن‌ها خطر حمله دشمنان را کمتر می‌کند. همینطور گاهی باید برخی از اجسام را جابه‌جا کنید و که با انتخاب آن آیتم آن برمی‌دارد و بسته حجم آن سرعت حرکت شما نیز کمتر می‌شود.

Spirits of Anglerwood Forest

مقاله‌های مرتبط:

گرافیک بازی ساده کارشده است ولی اینکار همان‌اندازه خوب طراحی شده است و مخاطب با آن ارتباط برقرار می‌کند و همینطور کاراکترهای بازی نیز طراحی خوب و جالبی دارند. همچنین موسیقی بازی نیز بسته به موقیعت که قرار دارید مناسب با آن پخش می‌شود. بازی Spirits of Anglerwood Forest توسط شخصی به نام Mike Braverman ساخته شده است و به‌نوعی اولین ساخته او است و باتوجه‌به این که به‌تنهایی این بازی را ساخته است می‌توان آن را اثری خوب و برای مخاطب جذاب عنوان کرد. درهرحال، اگر به بازی‌های ماجراجویی که داستان خاصی را درکنار گیم‌پلی ساده برای گیمر روایت می‌کنند علاقه دارید می‌توانید با این بازی نیز ارتباط خوبی برقرار کنید.

بازی Spirits of Anglerwood Forest هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Spirits of Anglerwood Forest
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده