نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Hellrider 3; موتور سوار جهنمی

بازی اندروید Hellrider 3 با ارائه‌ی گیم پلی اعتیاد آور و اکشنی جذاب درکنار تنوع بالا در مراحل خود شما را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند. با معرفی بازی Hellrider 3 همراه زومجی باشید.

وظیفه‌ی شما به‌عنوان یک موتور سوار در بازی Hellrider 3 این است که راه خود را از میان خیابان‌های شلوغ پیدا کنید و همچنین باید مراقب شلیک و پرتاب بمب توسط موتور سوار‌های دشمن هم باشید که ممکن است از هر جهتی به شما حمله کنند.

سرعت بالای گیم پلی عبور از مراحل را برای بازیکن دشوار و همچنین جذاب می‌کند

مراحل بازی اندروید Hellrider 3 طوری طراحی شده است که بازیکن لحظه‌ای احساس آرامش نکند و آماده هرگونه‌ تهاجمی باشد؛ حتی از آسمان. بارش گلوله‌های آتش درکنار دشمن‌های کوچک و بزرگ و همچنین خیابان‌های شلوغ، در مجموع باعث شکل گرفتن کابوسی در مقابل شما شده است که چاره‌ای جز عبور از آن ندارید.

بازی اندروید Hellrider 3، ویژگی‌هایی مانند پرتاب بمب، شلیک با تفنگ و پریدن روی موتور‌های دشمن‌ را هم در خود جای داده است که وجود این قابلیت‌ها از تکراری شدن بازی جلوگیری و روند بازی را لذت بخش می‌کند؛ استفاده از این قابلیت‌‌ها در هرمکانی ممکن نیست و تنها با عبور از نشانگر‌‌هایی که در مسیر مشخص شده است می‌توان از این ویژگی‌ها استفاده کرد. زمانی‌که از نشانگر شلیک عبور می‌کنید یک فلش در مقابل شما ظاهر می‌شود که باید با نشانه‌گیری و انتخاب در لحظه‌ی درست اقدام به شلیک کردن کنید.

بازی موبایل hellrider 3

بازی Hellrider 3 ساخته‌ی استودیوی آنجی گیمز (Anji Games) مانند بازی محبوب بازی Crash Team Racing در طول مسیر جعبه‌هایی را قرار داده است که هرکدام ویژگی‌های خاص دارند؛ مانند جعبه‌های مهمات و نیتروژن. همچنین جعبه‌های دیگری نیز حضور دارند که نباید به آن‌ها برخورد کنید. از جمله‌ی این جعبه‌ها می‌توانیم به بمب، روغن و قارچ اشاره کنیم. جعبه‌ی بمب شما را منفجر می‌کند، جعبه‌ی روغن باعث به‌هم خوردن تعادل برای لحظاتی می‌شود و همچنین جعبه‌ی قارچ وسعت دید شما را کاهش می‌دهد.

 Hellrider 3 با تنوع بالا در مراحل تلاش می‌کند از تکراری شدن فاصله بگیرد

Hellrider 3 دست شما را در انتخاب شخصیت باز می‌گذارد، علاوه‌بر کاراکتر‌های متنوع، سلاح‌ها و موتور‌های جذابی هم در بازی قرار داده است که با خرید یا به‌دست آوردن هر کدام تجربه‌ی متفاوتی را به شما القاء می‌کند.

بازی موبایل hellrider 3

بازی سه بخش کلی دارد، بخش اصلی شامل چالش‌های مختلفی مثل نجات دادن سایر کاراکتر‌ها، به‌دست آوردن ابزار مورد نیاز، شرکت در مسابقه همراه سایر موتور سوار‌ها و کشتن باس‌های بازی است؛ در بخش ARCADE هدف رسیدن به پایان مسیر و شکست دادن باس مرحله است که پس از پیروزی به سطح بعدی سعود می‌کنید که درصورت شکست خوردن در هر سطحی، رکورد شما ثبت و به سطح یک سقوط می‌کنید. بخش DAILY زمان استراحتی است برای مواقعی که از موتور سواری خسته شدید این بخش شباهتی هم به بازی محبوب بازی Fruit Ninja دارد و باید تعداد مشخصی از بطری‌ها را روی هوا با تیر بزنید.

علاوه‌بر بخش‌های مختلف یکی از قابلیت‌های جالب Hellrider 3 پشتیبانی از حالت Photo Mode است که به شما اجازه می‌دهد که هنگام موتور سواری از کاراکتر خود عکس بگیرید.

بازی موبایل Hellrider 3 با تغیرات و بهبودهایی که نسبت به نسخه‌ی قبل داشته است هرچند گرافیک ساده‌ای دارد اما با تنوع در مراحل و گیم پلی جذاب خود می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را ببینید و نظرات خود را در رابطه با این بازی با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Hellrider 3

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده