// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Hellopet House؛ خانه حیوانات

Hellopet House یک بازی موبایل کژوال است که در جریان آن بازیکن در نقش دختری به نام جین قرار می‌گیرد و باید از خانه حیوانات مادربزرگ مراقبت کند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی کژوال و ساده رفته‌ایم؛ محصولی که سعی دارد به‌واسطه‌ی ساختار گیم‌پلی خود لحظات سرگرم کننده‌ و آرامش‌بخشی را به‌وجود آورد. بازی اندروید و آیفون Hellopet House، ساخته استودیو Appxplore، یک بازی کژوال به‌حساب می‌آید که تیم سازنده با ارائه یک گیم‌پلی بسیار ساده، سعی دارد لحظات خوبی را برای مخاطب به‌وجود بیاورد. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید Hellopet House روایت‌گر داستان دختری به نام جین است که با مادربزرگ خود در یک روستا زندگی می‌کند.

Hellopet House

خانه مادر بزرگ پر از حیوان‌های مختلف است و می‌توان آن را خانه حیوانات دانست، اما یک روز جین مجبور به ترک روستا و زندگی در شهر می‌شود. مدت‌ها می‌گذرد تا اینکه یک دعوت‌نامه از سوی مادربزرگ دریافت می‌کند. این در حالی است که پس از بازگشت جین به دهکده و خانه مادربزرگ، متوجه به هم ریخته بودن خانه و غیبت مادربزرگ می‌شود. در ادامه دوست قدیمی مادر بزرگ را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرند که در نبود او، جدا از مرتب کردن خانه، علت غیبت مادر بزرگ را هم متوجه شوند. با شروع بازی Hellopet House، یک بخش آموزشی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. کاربر در جریان بخش آموزشی بازی به‌خوبی می‌تواند مکانیسم‌های گیم‌پلی را یاد بگیرد.

گیم‌پلی بازی Hellopet House به دو بخش مراقبت از حیوان‌ها و آشپزی تقسیم‌بندی می‌شود.

گیم‌پلی بازی و نحوه بازی کردن به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود. بخش اول، رسیدگی به حیوان‌هایی است که در خانه وجود دارند. زمانی‌که هر حیوان به خواب رفت، می‌توانید با غذا دادن، بازی کردن، حمام بردن یا نوازش کردن، امتیاز کسب کنید. زمانی‌که این امتیازها به حدنصاب برسد، شکلات دریافت می‌کنید. در بخشی از بازی، بازیکن می‌تواند حیوان‌های جدیدی را به سرپرستی قبول کند و برای کسب آن‌ها، باید تعداد شکلات‌های خود را افزایش دهید، زیرا این آیتم در نقش پول داخل بازی ظاهر می‌شود. بخش دوم گیم‌پلی بازی، شبیه‌به بازی‌های آشپزی محور طراحی شده است. در خانه مادر بزرگ وسایل بهم ریخته و قدیمی زیادی وجود دارد که برای درست کردن آن‌ها، باید ستاره خرج کنید (یک ستاره به ازای هر وسیله). 

Hellopet House

ازاین‌رو کسب ستاره به‌واسطه‌ی آشپزی کردن برای حیوان‌ها انجام می‌شود. سیستم آشپزی کردن هم بدین صورت است که هر مرحله از آشپزی شما، یک هدف دارد (برای مثال رسیدن به ۳۰ سکه). در ادامه حیوان‌ها با مراجعه به آشپزخانه، سفارش‌های خود را اعلام می‌کنند و شما باید آن‌ها را در کمترین زمان ممکن آماده کنید. با انجام این کار سکه کسب می‌کنید و وقتی که تعداد سکه‌ها به میزان ذکر شده رسید، مرحله کامل می‌شود و ستاره کسب می‌کنید. با گذر زمان، تعداد مشتری‌های شما زیاد می‌شوند سرعت عمل، مهم‌ترین فاکتوری است که باید به آن توجه داشته باشید. البته تیم سازنده یک بخش ارتقا برای بازی Hellopet House درنظر گرفته است. 

در این بخش بازیکن می‌تواند با ارتقای مواردی مثل سرعت پخت‌وپز، مدت زمان انتظار حیوان‌ها برای آماده شدن غذا را کاهش دهد. همچنین با آزادسازی اجاق‌های بیشتر روی گاز خود هم می‌توانید تعداد غذا بیشتری را به‌صورت همزمان بپزید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت هستید که بتوانید اوقات فراغت خود را با آن پر کنید، بازی اندروید و آیفون Hellopet House گزینه‌ی مناسبی برای شما است. در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Hellopet House

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده