// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۳

معرفی بازی موبایل Neverending Nightmares؛ غرق در کابوس‌ها

در بازی Neverending Nightmares شما در نقش توماس در کابوس‌هایی قرار می‌گیرید، کابوس‌هایی که پر شده از استرس و سیاهی و باید به‌گونه‌ای از آن و موجودات عجیب بین راه رهایی پیدا کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

بازی‌های ژانر ترسناک همیشه یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌های یک گیمر می‌تواند باشد. در این بازی‌ها معمولا شما در نقش یک کاراکتر قرار می‌گیرید و باید با موجودات عجیب‌وغریبی که در بین راهتان قرار دارند فرار یا مبارزه کنید. درکنار این این عناوین ترسناک بازی‌های هستند که با سادگی می‌خواهند از نظر ذهنی شما را بترساند که به این سبک ترس روان‌شناسانه نیز می‌گویند. بازی‌های ترسناک موبایلی کمی با این سبک‌ و سیاق ساخته شده است و به‌عنوان مثال می‌توان به بازی موبایل Year Walk اشاره کرد که یک تجربه ترسناک و ماجراجویی بی‌نظیری را برای مخاطب فراهم کرده است. در این معرفی به سراغ یکی دیگر از این بازی‌ها، یعنی بازی Neverending Nightmares می‌رویم که خود کاراکتر اصلی بازی نیز دچار اختلالاتی شده و در کابوس‌های خود گم می‌شود. با معرفی کامل این بازی همراه ما در زومجی باشید.

توجه محتوای این بازی دارای خشونت زیاد است و مناسب همه نیست

Neverending Nightmares

گاهی اوقات و در شرایطی که تصور نمی‌کنید ناگهان شوکی به شما وارد می‌شود و باید از آن موقیعت فرار کنید

در بازی آیفون Neverending Nightmares شما در نقش کاراکتری به‌نام توماس قرار میگیرید. داستان بازی روایت کابوس‌های هولناک این شخصیت را به تصویر می‌کشاند و باید با او در راهروهای خانه و بیرون آن همراه شوید و با موجودات عجیبی که در راه قرار می‌گیرند، تقابل کنید. بازی بدون هیچ راهنمایی در حالی آغاز می‌شود که پس از دیدن صحنه کوتاه از یک دختر ناگهان از خواب می‌پرید و باید در خانه گشت بزنید. خانه‌ای که در آن قرار دارید بسیار قدیمی و به‌گونه‌ای عمارت یک خانواده بزرگ و ثروتمند است، این موضوع را می‌توان از عکس‌‌هایی که در دیوارها قرار گرفته کاملا متوجه شد. در بازی صندوق‌هایی قرار دارد که برای بررسی آن‌ها باید حسابی دقت کنید، زیرا آن‌ها در پس تم گرافیکی آن مخفی شده‌اند. در این عمارت شما تنها نیستید و گاهی اوقات و در شرایطی که تصور نمی‌کنید ناگهان شوکی به شما وارد می‌شود و باید از آن موقیعت فرار کنید و گاهی نیز باید مواجه و آن را نابود کنید. به‌عنوان مثال در قسمتی از بازی غولی به سمت شما حمله می‌کند و شما پس از اینکه استرس خود را کنترل کردید حال باید از شوک آن فرار کنید که هم به‌شدت استرس‌زا و هم برای طرفداران ژانر ترسناک لذت بخش است.

با انتخاب عکس‌ها آن را به‌طور کامل مشاهده کنید که برخی از آن‌ها نیز پیام‌هایی در خود دارند

گیم‌پلی بازی بدون هیچ راهنمایی به دستان خودتان است که متوجه آن بشوید و البته به هیچ عنوان سخت نیست و اگر مخاطب بازی‌های موبایل باشید، آن را سریع متوجه می‌شوید. با سمت راست موبایل می‌توانید کاراکتر را کنترل کنید و همینطور با انتخاب مکانی آن را به آن قسمت ببرید درواقع بازی به شکلی اشاره و کلیک نیز است. شما در بازی در مواقعی که تاریک می‌شود یک شمع را در اختیار دارید که با پیدا کردن و انتخاب آن می‌توانید از شمع استفاده کنید. همینطور آیتم‌هایی مانند تبر در بازی قرار دارد که با آن می‌توانید درهایی که با چوب بسته شده است را بشکنید. همان‌طور که اشاره شد در بازی گاهی موجوداتی به سمت شما حمله می‌کند و شما می‌توانید با کمدهایی که در مسیر است خود را در آن‌ها مخفی کنید البته بهتر است جلوی چشم آن‌ها این کار را نکنید! همچنین می‌توانید با انتخاب عکس‌ها آن را به‌طور کامل مشاهده کنید که برخی از آن‌ها نیز پیام‌هایی در خود دارند. همنچنین بازی دارای پایان‌های مختلفی نیز است که بسته به انتخاب‌های شما می‌تواند تغییر کند.

Neverending Nightmares

مقاله‌های مرتبط:

گرافیک بازی را می‌توان یکی اصلی‌ترین نکات بازی دانست درواقع اگر این سبک از گرافیک در بازی کار نمی‌شد بازی نیز شاید آنقدر موفقیت‌های خوب خود نمی‌رسید. تم سیاه و سفید همراه‌با کمی افکت‌های مناسب آن بازی را از هر نظر ترسناک‌تر کرده است. از طرفی موسیقی کار شده در بازی نیز به نوبه خود بسیار خوب و دقیق استفاده شده و مقداری حس اضطراب را به گیمر منتقل می‌کند که یکی از نکات اصلی یک بازی ترسناک است. بازی Neverending Nightmares ساخته استودیوی Infinitapgames که تنهای بازی ساخته آن‌ها است را می‌توان یک اثر ترسناک بسیار خوب توصیف کرد و درواقع هر گیمری که علاقه‌مند به بازی‌های ترسناک است باید آن را تجربه کند. به‌عنوان آخرین نکته بازی با اینکه به حالت دوبعدی و تم کارتونی دارد، ولی هرگز نمی‌توان آن را یک اثر ترسناک ساده تصور کرد.

بازی Neverending Nightmares در ابتدا برای پی‌سی و پس از مدتی برای موبایل‌های هوشمند عرضه شد. البته نسخه اندروید آن به دلایلی از گوگل استور حذف شده است.

دانلود بازی Spirits of Anglerwood Forest
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده