نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

دیزنی پلاس در حال ساخت سریال Just Beyond براساس رمان گرافیکی آر.ال. استاین است

دیزنی پلاس از ساخت اقتباس تلویزیونی از رمان گرافیکی و کمدی ترسناک Just Beyond اثر آر.ال. استاین خبر داده است.

مدتی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه جدیدی از سریال Goosebumps (مورمور) در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از رمان‌های آر.ال. استاین قرار است به یک سریال تبدیل شود. سرویس استریم دیزنی پلاس رسما تایید کرد که به ساخت سریالی لایو اکشن براساس رمان گرافیکی و کمدی ترسناک Just Beyond اثر آر.ال. استاین که توسط Boom Studios (بوم استودیو) منتشر شده، چراغ سبز نشان داده است. دیزنی پلاس در ادامه تایید کرد که اکنون تیم نویسندگان سریال تشکیل شده و انتظار می‌رود این سریال در پاییز سال ۲۰۲۱ از این سرویس استریم منتشر شود. سث گراهام اسمیت، نویسنده انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، فیلم Dark Shadows (سایه‌های سیاه) و فیلم Pride and Prejudice and Zombies (غرور و تعصب و زامبی‌ها)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Just Beyond را بر عهده گرفته است. گراهام اسمیت در بیانیه منتشر شده گفت:

من با تماشای پخش مجدد سریال Twilight Zone و نسخه اصلی سریال Amazing Stories به‌همراه پدر و مادرم بزرگ شدم. من همیشه می‌خواستم که یک سریال در سبک آنتولوژی بسازم که خانواده‌ها از تماشای آن در کنار هم لذت ببرند و آن را به شکلی یکسان به کودکان و بزرگسالان ارائه دهم. آر.ال. استاین بخشی از کودکی میلیون‌ها نفر بوده است و دیزنی پلاس هم‌اکنون خود را به‌عنوان مکانی که سریال‌هایی با کیفیت بالا برای خانواده‌ها تولید می‌کند، ثابت کرده و شناخته شده است. من نمی‌توانم بیشتر از این برای همکاری همزمان با هر دو آن‌ها هیجان زده باشم.

سث گراهام اسمیت

استاین با همکاری کلی و نیکول متیوز که طراح هستند، کمیک Just Beyond را نوشته که اولین نسخه از آن در سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. شماره جدید این کمیک که Horror at Happy نام دارد، فردا منتشر خواهد شد. سریال Just Beyond قرار است توسط بخش تلویزیون شرکت فاکس قرن بیستم در ۸ قسمت تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود. این در حالی است که اخیرا بوم استودیو قراردادی با شبکه نتفلیکس برای ساخت سریال براساس کمیک‌های این شرکت امضا کرده است


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده