نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

سریال جدید Goosebumps در دست ساخت است

شرکت سونی پیکچرز از ساخت یک سریال جدید براساس مجموعه Goosebumps خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Goosebumps (مورمور) در دست ساخت است. طبق خبری که TV Guide منتشر کرده، باری دیگر رمان‌های آر.ال. استاین قرار است به دنیای تلویزیون بازگردند، اما نیاز به یک شبکه دارند. بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز در حال همکاری با نیل اچ. موریتز، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های مورمور است تا با همکاری یکدیگر اقتباس تلویزیونی این مجموعه ترسناک کودکان را تولید و منتشر کنند. این در واقع برای دومین‌باری است که سریال Goosebumps قرار است ساخته شود و پیش یک سریال با همین نام در بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ تولید و از شبکه فاکس کیدز منتشر شده بود.

این سریال در حال حاضر در شبکه نتفلیکس قابل تماشا است. در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت خود دارد و با توجه به آن، سونی هنوز به دنبال یافتن یک شبکه مناسب برای سریال است، اما موریتز در بیانیه منتشر شده در مورد ساخت سریال Goosebumps بسیار مشتاق و هیجان زده است. موریتز گفت:

من عاشق ساخت فیلم‌های Goosebumps هستم و نمی‌توانم بیشتر از این برای ساختن و ارائه داستان‌های بیشتر از آر.ال. استاین در قالب یک سریال تلویزیونی که مخاطبان هم بزرگسال و هم کودکان را هدف قرار خواهد داد، صبر کنم.

سونی پیش از این فیلم Goosebumps را بازی جک بلک در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که این فیلم بیش از ۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که باعث ساخت دنباله آن شد. فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مورمور: هالووین تسخیر شده) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت که این فیلم کمدی ترسناک موفق شد ۹۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده