نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

نتفلیکس با Boom Studios برای ساخت سریال همکاری می کند

نتفلیکس از توافق و امضای قرارداد همکاری با Boom Studios برای ساخت سریال براساس شخصیت‌های این شرکت خبر داده است.

سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از گسترش همکاری خود با شرکت Dark Horse (دارک هورس) برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های بیشتر خبر داد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از امضای قرارداد با یک انتشارات کمیک دیگر خبر داده است. شبکه Netflix به‌تازگی از امضای قرارداد همکاری با شرکت Boom Studios (بوم استودیو) خبر داد که در زمینه انتشار کمیک‌ها و رمان‌های گرافیکی فعالیت می‌کند. براساس این قرارداد، نتفلیکس به تولید اقتباس‌های تلویزیونی براساس کمیک‌های این شرکت خواهد پرداخت. اگرچه بوم استودیو شاید شهرت ناشران کمیک کمیک دیگر مثل مارول، DC یا حتی Image Comics را نداشته باشد، اما یکی از شرکت‌های محبوب کتاب‌های کمیک در سراسر جهان است.

از جمله آثار Boom Studios می‌توان به کمیک Lumberjanes، کمیک Something is Killing the Children، کمیک Once & Future، کمیک Mouse Guard و کمیک Coda اشاره کرد. حال نتفلیکس دسترسی گسترده‌ای به آثار متعدد Boom Studios برای تولید سریال دارد و این همان چیزی است که نتفلیکس به‌شدت به آن نیاز دارد. با وجود رقیبان قدرتمندی مثل کامکست، AT&T و دیزنی، حال نتفلیکس نیاز دارد تا تنوع سریال‌ها و مجموعه‌های خود را گسترش دهد. همچنین Boom پیش از این با شرکت فاکس قرن بیستم قراردادی برای تولید آثار لایو اکشن امضا کرده بود که پس از خرید فاکس توسط دیزنی، فعلا وضعیت این قرارداد روشن نیست.

فیلم Mouse Guard (نگهبان موش‌ها) که براساس یکی از آثار بسیار محبوب Boom در دست ساخت بود، تنها دو هفته پیش از شروع فیلم‌برداری مراحل ساخت آن توسط دیزنی متوقف و در ادامه لغو شد. همچنین فیلم Lumberjanes که این فیلم لایو اکشن براساس یکی از تحسین شده‌ترین آثار بوم استودیو در دست ساخت بود، نیز توسط دیزنی لغو شد. اگرچه این فیلم از سال ۲۰۱۵ توسط فاکس در دست ساخت بود، اما وضعیت روشن و شفافی نداشت. قرارداد فاکس قرن بیستم از سال ۲۰۱۳ امضا و تا ژانویه ۲۰۲۱ اعتبار خواهد داشت که در حال حاضر مشخص نیست دیزنی به ادامه همکاری با این شرکت ادامه خواهد داد یا خیر. بااین‌حال، دیزنی صاحب مارول است که چندین فیلم و سریال توسط مارول استودیو در دست ساخت است و عجیب نیست که تمرکز خود را روی این استودیو قرار دهد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده