نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اولین تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شد

سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شد که خبر از یک فیلم زامبی محور دیوانه‌وار می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula (قطار بوسان تقدیم می‌کند: شبه جزیره) منتشر شده است. شرکت Well Go USA Entertainment که مسئولیت انتشار این فیلم ترسناک و زامبی محور کره‌ای را در آمریکای شمالی بر عهده دارد، امروز اولین تریلر دنباله فیلم Train to Busan (قطار بوسان) را منتشر کرد که حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این قسمت است. اتفاقات فیلم Peninsula حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. تمرکز این قسمت روی یک سرباز سابق به‌نام یونگ سئوک است که موفق شده بود از شبه جزیره ویران شده کره فرار کند و حال به او ماموریتی داده شده تا بازگردد و به‌طور غیر منتظره‌ای با بازماندگان مواجه می‌شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق تریلر، به‌نظر می‌رسد که علاوه‌بر تهدید زامبی‌ها، تهدید‌های انسانی نیز در فیلم Train to Busan Presents: Peninsula وجود دارد که تریلر به خوبی فضای ترسناک، تاریک و آخر الزمانی این فیلم را نشان می‌دهد. فیلم Peninsula قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی اکران شود، اما هنوز تاریخ اکران این فیلم در آمریکا اعلام نشده است. کنگ دونگ وون، لی جونگ هیون، ک‌وون هائه-هیو، کیم مین-جائه، گو کیو هوان، کیم دو یون، لی ری و لی یو وون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Train to Busan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Train to Busan به‌کارگردانی یان سنگ-هو در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانست ۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کند. پس از این موفقیت بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) تایید شد و سنگ-هو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این قسمت نیز بازگشته است. انیمیشن Seoul Station (ایستگاه سئول) دیگر عنوان مجموعه قطار بوسان است که توسط سنگ-هو تولید و منتشر شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده