نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸

مستند پشت صحنه سریال The Mandalorian برای دیزنی پلاس تایید شد

شبکه دیزنی پلاس یک مستند سریالی برای مراحل ساخت و پشت صحنه سریال The Mandalorian را تایید و معرفی کرده است.

فصل اول سریال The Mandalorian (مندلورین) یکی از برنامه‌های زمان شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس بود که یکی از ارکان اصلی موفقیت این سرویس استریم نیز به حساب می‌آید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک مستند سریالی براساس فصل اول سریال Star Wars (جنگ ستارگان) در دست ساخت است که در این مستند قرار است به پشت صحنه ساخت و تولید فصل اول پرداخته شود. این مستند Disney Gallery: The Mandalorian نام دارد و در هشت قسمت تولید و به‌صورت انحصاری از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. پخش این مستند قرار است از روز دوشنبه، ۴ می امسال (۱۵ اردیبهشت) که مصادف با روز جنگ ستارگان است، آغاز شود و قسمت‌های جدید روز جمعه هر هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سریال The Mandalorian

مستند Disney Gallery: The Mandalorian قرار است به جنبه‌های مختلف این سریال از طریق مصاحبه‌ها با بازیگران و اعضای تیم تولید بپردازد. این سریال همچنین قرار است شامل صحنه‌هایی باشد که تا به امروز کسی آن را ندیده و در واقع حذف شده است و همچنین دارای یک میزگرد گفتگو به میزبانی جان فاورو، نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر سریال نیز خواهد بود. فاورو در بیانیه منتشر شده گفت که این مستند فرصتی برای طرفداران است تا از داخل و از یک چشم‌انداز متفاوت به ساخت و پشت صحنه سریال نگاه کنند و درک بهتری از نحوه تولید و ساخت سریال The Mandalorian پیدا کنند. تمرکز هر قسمت مستند Disney Gallery: The Mandalorian قرار است روی موضوع و مبحث متفاوتی باشد.

یکی از مباحثی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت این است که چگونه تیم جلوه‌های ویژه به موجودات سریال The Mandalorian زندگی بخشیدند. این موضوع شامل بیبی یودا یا طبق نام رسمی اعلام شده توسط لوکاس فیلم و دیزنی که The Child (کودک) است، نیز خواهد شد. بدون هیچ شکی بچه یودا یکی از ستارگان اصلی سریال The Mandalorian بود و جای تعجبی ندارد که در مستند سریال در مورد به تصویر کشیدن این شخصیت بسیار محبوب صحبت شود تا بیشتر در مورد آن بدانیم. از دیگر مباحث سریال Disney Gallery: The Mandalorian می‌توان به بخش میراث جرج لوکاس، فناوری استفاده شده در سریال، موسیقی سریال و ارتباط با شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان، اشاره کرد.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. مستند Disney Gallery: The Mandalorian می‌تواند کمی به دیزنی برای حل مشکلات محتوای جدید دیزنی پلاس کمک کند. بااین‌حال، دیزنی نیز قرار است مانند بسیاری دیگر از شرکت‌ها با مشکلات همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شود. در حال حاضر تولید تمامی سریال‌های دیزنی پلاس تعطیل شده یا آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده