نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare احتمالا ماه آینده میلادی منتشر می‌شود

پس از گذشت حدود پنج ماه از عرضه Call Of Duty: Modern Warfare و تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این مجموعه، احتمالا ماه آینده میلادی حالت بتل رویال آن به‌نام Warzone نیز منتشر می‌شود.

سری Call of Duty همواره به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پرطرفدار و محبوب در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. نسخه اول این مجموعه شوتر اول شخص برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ روانه بازار شد. درحالی که در ابتدا تمرکز اصلی بازی روی نمایش جنگ جهانی دوم بود، اما رفته رفته در نسخه‌های بعدی شاهد حضور دوره‌های جدید در بازی شدیم. اکتیویژن، ناشر بازی و استودیوی اینفینیتی وارد به‌عنوان سازنده آن، دو قطب اصلی در متولد شدن سری دوست داشتنی کالاف دیوتی به‌حساب می‌آیند.

پس از فراز و نشیب‌های فراوانی که این سری در سال‌های اخیر تجربه کرده است، تیم سازنده تصمیم گرفت یک ریبوت از نسخه اصلی این مجموعه را منتشر کند. بازی Call Of Duty: Modern Warfare در تاریخ یک شهریور سال ۹۸ به‌صورت رسمی برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پی سی روانه بازار شد. اثری که به‌واسطه پشتیبانی تیم سازنده و انتشار محتویات زیادی برای طرفداران، توانست موفق ظاهر شود و لقب پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ امریکا را به خود اختصاص دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات تازه‌ای از زمان انتشار حالت بتل رویال بازی Call Of Duty: Modern Warfare منتشر شده است. پیش‌بینی‌های زیادی برای تاریخ انتشار این حالت بازی که به اسم Warzone شناخته شده، می‌شود. طبق اطلاعات و شایعاتی که از وبسایت VGC فاش شده است، به‌نظر می‌رسد به زودی و از اوایل ماه آینده میلادی علاقه‌مندان می‌توانند این حالت را در بازی خود تجربه کنند. 

همان‌طور که اشاره شد این زمان تنها یک پیش‌بینی و احتمال است و تا زمانی که اکتویژن آن را به‌صورت رسمی تایید نکند، نمی‌توان با اطمینان از آن صحبت کرد. اگر شما هم از طرفداران قدیمی و سرسخت مجموعه کالاف دیوتی هستید، آیا اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی باعث محبوبیت بیشتر Call Of Duty: Modern Warfare می‌شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده