// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حالت تک نفره به Call of Duty: Warzone اضافه شد

به‌تازگی حالت تک‌نفره به بازی Call of Duty: Warzone اضافه شده است و بازیکنان نیازی نیست که به‌صورت گروهی مشغول تجربه‌ی بازی شوند.

چندی پیش بود که مجموعه Call of Duty با عرضه Call of Duty: Warzone رسما حالت بتل رویال عمومی خود را دریافت کرد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به رایگان دانلود و تجربه کنند. ساختار بازی تابه‌امروز به‌گونه‌ای بود که حتما باید آن را به‌صورت گروهی تجربه می‌کردید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدیدی برای کالاف دیوتی: وارزون عرضه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی را به‌صورت تک‌نفره هم تجربه کنند و لذت ببرند. ازاین‌رو هر ۱۵۰ بازیکن باید به‌صورت مستقیم با یکدیگر برای اول شدن در این حالت بتل رویال رقابت کنند. این در حالی است که در گذشته ۱۵۰ بازیکن در قالب تیم‌های متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کردند. 

Call of Duty: Warzone پس از عرضه خود توانسته است به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند و طبق آخرین آمار تعداد کاربران آن از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده بود. این در حالی است که تیم سازنده برنامه‌های ویژه‌ای برای COD: Warzone دارد و شاهد تغییر سقف تعداد بازیکنان از ۱۵۰ نفر به ۲۰۰ نفر خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد کالاف دیوتی: وارزون چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده