// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تعداد کاربران Call of Duty: Warzone از ۱۵ میلیون نفر عبور کرد

حساب کاربری توییتر کالاف دیوتی اعلام کرده است که تعداد کاربران Call of Duty: Warzone از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده است.

چندی پیش بود که اینفینیتی وارد (Infinity Ward) با انتشار یک آپدیت حالت بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare را عرضه کرد. Call of Duty: Warzone، نام حالت بتل رویال جدیدترین نسخه از کالاف دیوتی است که برای تجربه آن نیازی نیست که بازی اصلی را خریداری کرده باشید. به‌عبارتی کاربران می‌توانند کالاف دیوتی: وارزون را به‌صورت رایگان و جداگانه دانلود و تجربه کنند. کاربرانی هم که بازی را در گذشته خریداری کرده بودند، می‌توانند به منوی مخصوص وارزون وارد شده و بازی را تجربه کنند.

Call of Duty: Warzone در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از عرضه توانست از مرز ۶ میلیون کاربر عبور کند و طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر کالاف دیوتی با انتشار یک تصویر اعلام کرده که تعداد کاربران Call of Duty: Warzone از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده است. احتمال می‌رود تا روزهای آینده شاهد روند افزایشی تعداد کاربران بازی باشیم. در حال حاضر، در هر بازی ۱۵۰ نفر می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند و اینفینیتی وارد اعلام کرده که در آینده این تعداد به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد حالت بتل رویال کالاف دیوتی وارزون چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن راضی هستید؟

Call of Duty: Warzone


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده