نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رویداد بازی‌ های مستقل نینتندو یعنی Indie World امشب برگزار می‌شود

نینتندو ساعت ۸:۳۰ امشب برای معرفی بازی‌های مستقل کنسول نینتندو سوییچ، مراسم ويژه خود تحت عنوان Indie World را پخش می‌کند.

روزهای پیش‌رو برای طرفداران نینتندو و کنسول سوییچ روزهای جذاب و هیجان‌انگیزی خواهند بود. سه روز آینده یعنی در تاریخ یک فروردین (۲۰ مارس) بازی مورد انتظار Animal Crossing: New Horizons با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. این بازی جدیدترین نسخه از مجموعه Animal Crossing است که علاقه‌مندان به آثار شبیه‌ساز و کشاورزی کاملا با آن آشنا هستند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، درکنار بازی Animal Crossing: New Horizons، نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای طرفداران بازی‌های مستقل نیز در سر دارد. براساس این خبر، امشب یعنی ۲۷ اسفندماه (۱۷ مارچ) برنامه مخصوص معرفی آثار مستقل نینتندو سوییچ یعنی Indie World پخش خواهد شد. باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران رویداد Indie World به‌مدت بیست دقیقه پخش می‌شود. تمرکز و هدف اصلی نینتندو در برگزاری این رویداد، معرفی بازی‌های مستقلی است که احتمالا تا اواخر سال میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

indie world

همان‌طور که احتمالا از سیاست‌های نینتندو باخبر هستید، معمولا این غول ژاپنی دو نوع رویداد برای معرفی بازی‌های خود دارد؛ برنامه استریم نینتندو دایرکت که در آن آثار بزرگ و انحصاری سوییچ را به‌نمایش می‌گذارد و دیگری رویداد بازی‌های مستقل Indie World. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که آخرین برنامه مربوط‌به بازی‌های مستقل نینتندو حدود سه ماه پیش برگزار شد؛ رویدادی که آثار مهمی چون Axiom Verge 2، بازی Sports Story (دنباله‌ای از بازی مستقل Golf Story)، Boyfriend Dungeon و همچنین بازی SkateBIRD نمایش داده شدند.

با وجود اینکه تنها چند ساعت به پخش قسمت جدید برنامه Indie World زمان باقی مانده، هنوز اما اطلاعات و جزییات دقیقی از بازی‌هایی که قرار است امشب شاهد آن‌ها باشیم، اعلام نشده است. اگر شما هم از طرفداران آثار مستقل هستید، لطفا نظرات خود در مورد این برنامه نینتندو را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده