نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شایعه: نینتندو دایرکت جدیدی برای بازی های 2020 نینتندو در ماه مارس برگزار می‌شود

براساس اطلاعات فاش شده، نینتندو قصد دارد تا دو قسمت جدید از برنامه‌ی Nintendo Direct را با محوریت بازی‌های مستقل و پروژه‌های بزرگ خود برای پلتفرم سوییچ منتشر کند.

شرکت نینتندو همواره با مدل دیجیتالی و اختصاصی معرفی محتوای جدید خود از طریق « نینتندو دایرکت» نسبت به رقبا عملکرد بهتری داشته است. این برنامه، به طور گسترده‌ای از طرف ناشران و اداره‌کنندگان پلتفرم‌ها مورد استقبال قرار گرفته و باتوجه به نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی‌های ۲۰۲۰ سوییچ، طرفداران نیز بی‌صبرانه منتظر پخش قسمت جدید دایرکت هستند. حالا شایعاتی منتشر شده که بر اساس آن، نه یک قسمت، بلکه باید انتظار دو قسمت جدید از نینتندو دایرکت را در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

جف گراب (Jeff Grub) نویسنده وبسایت GamesBeat، در اظهار نظر جدید خود اعلام کرده که براساس اطلاعات به‌دست آمده، نینتندو قصد دارد تا به منظور تشریح برنامه‌های این شرکت در خصوص بازی‌های جدید سال ۲۰۲۰، دو نینتندو دایرکت جدید را تا اواخر این ماه پخش کند. یکی از آن‌ها به طور اختصاصی به بازی‌های مستقل خواهد پرداخت که به اعتقاد او، اواخر هفته آینده برگزار می‌شود، و دیگری نیز به نسبت به موضوعات کلی‌تر پرداخته و به پروژه‌های مقیاس بزرگ‌تر تمرکز خواهد داشت. ظاهراً این قسمت نیز اواخر این ماه پخش خواهد شد.

مسلماً در صورتی که این اخبار واقعیت داشته باشد، در ادامه اطلاعات تکمیلی آن به صورت رسمی اعلام خواهند شد. اما فعلاً نمی‌توان به طور قطع در این خصوص نظر داد. در جدیدترین دایرکتی که از سوی نینتندو پخش شد، اطلاعات جدیدی از Animal Crossing: New Horizons منتشر شد که ویژگی‌های زیادی از نسخه‌ی بعدی این سری را مشخص می‌کرد. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مربوطه، به جزئیات آن دسترسی داشته باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده