نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر SAND LAND واکنش مثبت منتقدها را نشان می‌دهد

شرکت بندای نامکو تریلر نمرات SAND LAND را برای نمایش تحسین بازی توسط منتقدها پخش کرد.

بازی SAND LAND استودیو ILCA، سازنده Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl اخیرا دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار گرفت. اکنون شرکت بندای نامکو تریلر نمرات بازی را برای نمایش نظرات منتقدها پخش کرد.

بازی SAND LAND براساس مانگایی با همین نام از آکیرا توریاما ساخته شده است و در دنیایی پسا-آخرالزمانی با شن‌زارهای بی‌کران و کمبود شدید آب جریان دارد. باتوجه‌به اینکه ارتش سلطنتی بخش زیادی از منابع آب را در اختیار گرفته است، وظیفه یافتن چشمه افسانه‌ای برعهده شاهزاده بلیزبوب، کلانتر رائو و سارق است. بااین‌حال این کار راحتی نیست و این سه کاراکتر در طول این ماجراجویی برای موفقیت باید بر بسیاری از چالش‌ها و مشکلات غلبه کنند.

با اینکه امکان نبرد تن‌به‌تن برای بیلزبوب فراهم شده است، این کاراکتر می‌تواند با کمک متحدان خود از وسایل نقلیه مختلف دربرابر دشمنان استفاده کند. همچنین هر یک از این وسایل نقلیه مزایای دیگری را ارائه می‌دهند که از میان آن‌ها می‌توان به توانایی Jump-Bot برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر یا توانایی افزایش سرعت در موتورسیلکت اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده