نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Lords of the Fallen به گیم پس می‌آید

مایکروسافت و سی‌آی گیمز برای انتشار بازی‌های Lords of the Fallen و Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در گیم پس به توافق رسیدند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت‌های CI Games و مایکروسافت از راه‌یابی بازی Lords of the Fallen و بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 به گیم پس خبر دادند. هنوز زمان دقیق عرضه این آثار در سرویس اشتراکی مایکروسافت مشخص نیست، اما شایعاتی از انتشار لردز آو فالن در ماه مه ۲۰۲۴ شنیده می‌شود.

بازی Lords of the Fallen استودیو Hexworks یک ریبوت/دنباله برای بازی اکشن نقش‌آفرینی لردز آو فالن است. این بازی در ۱۰ روز نخست عرضه توانست یک میلیون نسخه بفروشد. این بازی تاکنون میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی بوده است و آخرین آپدیت اصلاح‌کننده‌های مختلفی را به‌همراه آورد. با اینکه به‌روزرسانی دیگری برای این ویدیوگیم منتشر نمی‌شود، سی‌آی گیمز تخمین می‌زند که در سال‌های آتی ۱۰۰ میلیون دلار درآمد خالص از آن داشته باشد.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 به‌عنوان آخرین نسخه این مجموعه تک‌تیراندازی مخفی‌کاری در سال ۲۰۲۱ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.. تمرکز این بازی مانند نسخه قبلی روی انجام مأموریت‌ها در محیط‌های بسیار بزرگ است که امکان ازبین‌بردن اهداف از فواصل دور یا نبردهای تن‌به‌تن با دشمنان را برای گیمرها فراهم می‌آورد.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده