نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

برنامه دورهمی بدون تماشاگر ضبط خواهد شد

در پی شیوع ویروس کرونا، مهران مدیری اعلام کرد برنامه تلویزیونی «دورهمی» از این پس بدون حضور تماشاگر در استودیو ضبط خواهد شد.

مدتی است که شیوع ویروس کرونا، تمام جنبه‌های کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است. حوزه سینما و تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. برای نمونه ساخت فصل جدید برنامه «خندوانه» لغو شده است و سینماها و مراکز فرهنگی کشور نیز تعطیل شده‌اند. برنامه «دورهمی» اما در زمان شیوع ویروس کرونا، باحضور تماشاگران ضبط می‌شد. سازندگان مدعی بودند که ضبط «دورهمی» با تمهیدات و مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی انجام می‌شود. به این ترتیب که کادری مخصوص فضا را ضدعفونی می‌کنند و از تمام حاضران نیز تست کرونا گرفته می‌شود. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ مهران مدیری از ادامه ضبط «دورهمی» بدون حضور تماشاگران خبر دارد. مهران مدیری این خبر با انتشار متن زیر رسانه‌ای کرد. توضیح آنکه علائم نگارشی متن مذکور توسط نویسنده مطلب حاضر اصلاح شده‌اند.

به نام زیبایی.

لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر، و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی، در حال اجرا بود .

با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند ماه) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه گردد.

سلامت برایتان آرزو می‌کنم...... با احترام مهران مدیری

مهران مدیری

برنامه «دورهمی» یک برنامه گفتگومحور با اجرای مهران مدیری است. مهران مدیری در هر قسمت از برنامه با مهمان یا مهمان‌هایی گفتگو می‌کند و پیش و پس از گفتگو، به صحبت در باب مسائل مختلف می‌پردازد. مهران مدیری بازیگر و کارگردان شناخته شده‌ی تلویزیون ایران است. او سریال‌های «پاورچین»، «نقطه چین»، «جایزه بزرگ»، «شب‌های برره»، «قهوه تلخ» و «ویلای من» را ساخته است. نظر شما کاربران زومجی درباره برنامه «دورهمی» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده