نویسنده: Mehdi Rh
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Slingsters؛ یک هیولای جذاب

بازی موبایل Slingsters یک بازی خلاقانه با معما‌های جذاب است که می‌تواند به گزینه مناسبی برای پر‌کردن اوقات فراغت شما تبدیل شود. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو Nappy Cat که قبلا بازی خاصی را در کارنامه خود نداشته است، سعی دارد تا با بازی اندروید و آیفون Slingsters قدم محکمی در این عرصه بگذارد.

سازندگان این استودیو هدف از ساخت استودیو را تولید کردن بازی‌های بامزه دانسته‌اند که با کیفیت و تخیل برای ساخت مراحلی بهتر، ترکیب شده است. در واقع استودیو Nappy Cat سعی دارد تا با انتشار اولین بازی خود بر روی پلتفرم‌های موبایل، یک تجربه معمایی و لذت بخش را برای گیمر‌ها عرضه کند تا بتواند نظر آن‌ها را به خود جلب کند. Slingsters یک بازی رایگان است تا مخاطبین راحت‌تر به اولین بازی استودیو Nappy Cat جذب شوند. اگر قبلا سری بازی معروف Cut the Rope را تجربه کرده باشید، محیط و فضای مراحل Slingsters برای شما آشنا خواهد بود. در واقع بازی Slingsters سعی دارد تا با الهام از فضای مراحل سری معروف Cut the Rope و با ایجاد خلاقیت و تغییر در آن، یک تجربه بامزه و سرگرم کننده را برای گیمر‌ها فراهم کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در Slingsters شاهد داستان خاصی نیستیم و باید با حل کردن معماها و روبرویی با چالش های بازی، مراحل را پشت سر بگذارید. در طی مراحل کنترل یک هیولای بامزه را در اختیار دارید که به یک طناب بسته شده است. وظیفه شما این است تا این هیولا را به یک جعبه انتقال دهید و پس از این که کار را تمام کردید، درب جعبه را کامل ببندید تا هیولا فرار نکند! ظاهرا این هیولا علاقه‌ای به باقی موجودات ندارد و برای آن‌ها خطرناک است.

کنترل یک هیولای بامزه را در اختیار دارید که به یک طناب بسته شده است و باید این هیولا را در درون جعبه‌ای قرار دهید.

پس از این که وارد محیط اصلی بازی شدید، بدون شک محیط و اتمسفر بازی Cut The Rope برایتان تداعی می‌شود. در قسمت ابتدایی باید بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. البته بخش آموزشی بسیار جذاب است و سعی دارد تا در طی مراحل مختلف آموزش‌های لازم را به شما بدهد. مثلا در هر قسمت نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید بر روی صفحه نمایش داده می‌شود تا راحت تر بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. در هر مرحله یک جعبه قرار دارد که معمولا در پایین محیط جای گرفته است. شما باید هیولا را بوسیله طنابی که به آن متصل است طوری پرتاب کنید که درون جعبه قرار بگیرد. در قسمت‌های ابتدایی کار سختی در پیش ندارید و صرفا با یک هدف گیری ساده، می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید. هرچه به پیشروی در بازی بپردازید، معما‌ها و چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند به طوری که باید برای حل کردن آن‌ها کمی تفکر کنید.

در قسمت های ابتدایی کار سختی در پیش ندارید و صرفا با یک هدف گیری ساده می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید.

نحوه جای‌گیری هیولا در مراحل متفاوت است و هربار باید به دنبال یک راه حل جدید برای روبرویی با چالش‌ها باشید. همچنین هرچه در بازی به سمت جلو حرکت کنید المان‌های جدید به محیط اضافه می‌شوند. این المان‌ها و تنوعی که سازندگان در طی مراحل به بازی اضافه کرده‌اند باعث شده است که به راحتی از پشت سر‌گذاشتن چالش‌های بازی خسته نشوید. مثلا در بعضی از قسمت‌ها تکه چوبی بین راهتان قرار گرفته است و باید هیولا را طوری پرتاب کنید که با خرد کردن چوب، به جعبه برسد. البته بیشتر تغییرات محیطی مربوط به مراحل اول است و پس از مدتی این تغییرات تکراری می‌شوند. همچنین در هر مرحله تعدادی ستاره وجود دارند که برای کسب امتیاز در محیط قرار داده شده‌اند. هرچه قدر بتوانید ستاره‌های بیشتری کسب کنید امتیاز شما بیشتر می‌شود. در پایان مراحل هم می‌توانید عملکرد و امتیاز خود را مشاهده کنید. همچنین قادر هستید که برای کسب امتیاز بیشتر، مرحله را تکرار کنید. محیط اصلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و شامل قسمت‌های انتخاب مرحله و فروشگاه می‌شود. در قسمت فروشگاه بازی می‌توانید آیتم‌های مختلفی را برای شخصی سازی کردن خریداری کنید. مثلا شکل‌های بامزه زیادی برای هیولا در نظر گرفته شده است که قادر هستید تا از آن‌ها استفاده کنید. برخی از آیتم‌ها با امتیازاتی که کسب کردید قابل دستیابی هستند و برخی دیگر را باید خریداری کنید. به طور کلی طراحی قسمت‌های فروشگاه و مراحل بازی به خوبی صورت گرفته است. موسیقی بازی ترکیب جالبی با مراحل آن بوجود آورده است به طوری که بر لذت بخش‌تر شدن تجربه شما، اضافه می‌کند. علاوه بر موسیقی بازی، افکت‌های صوتی هم در مراحل به خوبی کار شده است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل Slingsters با المان‌های بامزه و سرگرم کننده خود یک تجربه قابل قبول در سبک بازی‌های معمایی است. اگر از طرفداران سبک بازی‌های معمایی هستید و به دنبال یک بازی خوش‌ساخت در این سبک می گردید، بازی Slingsters گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Slingsters 

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده